جدول قیمت گوشی سامسونگ امروز ۳۰ خرداد ۱۴۰۰-راهبرد معاصر

جدول قیمت گوشی سامسونگ امروز ۳۰ خرداد ۱۴۰۰

قیمت گوشی سامسونگ امروز ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ در بازار تهران مشخص شد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۴ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 June 20
کد خبر: ۹۲۴۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر، قیمت گوشی سامسونگ امروز ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ در بازار تهران حاکی از آن است که مشخص شدن نتیجه انتخابات ریاست جمهوری و مذاکرات برجامی باعث کاهش قیمت دلار شد اما در بازار موبایل روند افزایشی قیمت ها همچنان ادامه دارد.در ادامه جدول قیمت گوشی های سامسونگ در مدل های مختلف در بازار امروز را مشاهده می کنید.

مدل‌های پرفروشی مثل A۱۲ سامسونگ و Redmi Note ۹ Pro شیائومی امروز یکشنبه ۳۰ خرداد با افزایش قیمت فروخته می‌شوند. وضعیت گوشی‌های اپل نگران کننده‌تر است. ظرف ۲۴ ساعت گذشته iPhone ۱۲ Pro حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان گران شده.

A۵۱ نسبت به تمام مدل‌های پرفروش سامسونگ بیشتر ارزان شد. کاهش ۱۵۰ هزار تومانی این مدل، ارزش نسخه ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی را در تهران به پنج میلیون و ۸۹۰ هزار تومان رساند. A۲۱s هم حدود ۱۰۰ هزار تومان کاهش قیمت پیدا کرد و به طور متوسط سه میلیون و ۹۳۰ هزار تومان ارزش گذاری شد. اما رشد ۱۵۰ هزار تومانی A۱۲ در نوع خود جالب بود. با وجود کاهش قیمت ارز ظرف ۲۴ ساعت گذشته، محبوبیت بالای این مدل مانع کاهش قیمت آن شد. میانگین قیمت این محصول امروز چهار میلیون و ۲۲۵ هزار تومان است.

متوسط قیمت روز گوشی‌های پرفروش سامسونگ

مدل قیمت
A12 چهار میلیون و ۲۲۵ هزار تومان
A02s دو میلیون و ۹۲۰ هزار تومان
A21s سه میلیون و ۹۳۰ هزار تومان
A51 پنج میلیون و ۸۹۰ هزار تومان
A01 Core یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان
A32 پنج میلیون و ۲۴۵ هزار تومان
A10s سه میلیون و ۲۵ هزار تومان
A11 دو میلیون و ۹۵۰ هزار تومان
A72 ۱۰ میلیون و ۵۷۵ هزار تومان
S20 FE ۱۰ میلیون و ۶۷۵ هزار تومان
S21 Ultra 5G ۲۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان
Note 20 Ultra 5G ۲۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جهانگیر تیری کاروانی
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
0
0
نظر من این تا ریس جمهور جدید سر کار نیاید هیچ چیز را نباید جدی بگری از نطر قیمت گوشی سامسونگ یا گوشیهای دیگر یا کالاهای دیگر اگر مدیریت ریس جمهور اینده و دولتش معلوم شود انوقت است که ادم بتواند تشخیص بدهیم که روند قیمتها چطور باشد یا هست امیدواریم همانطور که ماه مردم ایران لایق بهترینها هستن ریس جمهور محترم هم لیاقت خود را برای مردم شهید پرور و باغیرت ایران نشان بدهد بطور عملی نه شعار و مردم هم به دولت ایران خودمان ببالند واز زندگی خود لذت ببرند و گزشته های که برایشان تلخ بوده از نظر معشت شیرین بشود انوقت است که ادم قدر کشور خودش را بداند انشاالله
تحلیل های برگزیده