تاریخ و ساعت بازی فینال برزیل آرژانتین کوپا آمریکا-راهبرد معاصر

تاریخ و ساعت بازی فینال برزیل آرژانتین کوپا آمریکا

تاریخ و ساعت بازی فینال برزیل آرژانتین کوپا آمریکا فردا یازدهم جولای در استادیوم ماراکانا از ساعت 04:30 دقیقه بامداد به وقت تهران خواهد بود.
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۱ - ۱۹ تير ۱۴۰۰ - 2021 July 10
کد خبر: ۹۴۸۳۸

به گزارش راهبرد معاصر، تاریخ و ساعت بازی فینال آرژانتین کوپا آمریکا روز یکشنبه ساعت 04:30 دقیقه بامداد به وقت ایران خواهد بود. در هفته پیش رو دو بازی مهم فینال جام اروپا و فینال جام کوپا برگزار خواهد شد. در دیدار حیثیتی فینال کوپا دو رقیب دیرینه در قاره آمریکای جنوبی به مصاف هم خواهند رفت. آرژانتین  می خواهد به 28 سال ناکامی در کوپا آمریکا پایان دهد و برزیل به دنبال پیروزی و دفاع از عنوان قهرمانی اش در سال 2019. قبل از فینال کوپا آمریکا بازیکنان مطرح دو تیم مسی و نیمار  برای یکدیگر خط و نشان کشیدند. رئیس جمهور برزیل نیز در اظهار نظر جنجالی با تمسخر همتای آرژانتینی خود گفت برزیل  5-0  آرژانتین را شکست خواهد داد.

 

تاریخ و ساعت بازی فینا ل کوپا آمریکا 2021

 

دیدار فینال کوپاآمریکا میان برزیل و آرژانتین، فردا یعنی یازدهم جولای در استادیوم ماراکانا از ساعت چهار و ۳۰ دقیقه بامداد به وقت ایران آغاز خواهد شد.

کوپا آمریکا ۲۰۲۱ برزیل و آرژانتین ساعت بازی ۰۴:۳۰ شبکه سه

 

سوژه‌های فینال کوپا آمریکا



لیونل مسی به دنبال شکستن طلسم ۲۸ ساله آرژانتین؛ جام ملی بالاخره از راه می‌رسد؟
نیمار خطاب به برزیلی‌هایی که از آرژانتین حمایت می‌کنند: بروید به جهنم!
فینال برزیل - آرژانتین با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
نیمار: رابطه دوستانه من با مسی در خطر جدی است؛ فقط یکی از ما می‌تواند قهرمان شود!
رئیس جمهور برزیل: ۵-۰ آرژانتین را شکست خواهیم داد!



ترکیب احتمالی آرژانتین و برزیل



آرژانتین (۳-۳-۴): امی مارتینز | مولینا، پتزلا، اوتامندی، آکونیا | دی پل، پاردس، لوسلسو | مسی، لائوتارو مارتینز، پاپو گومز

برزیل (۱-۳-۲-۴): ادرسون | دنیلو، میلیتائو، مارکینیوش، رنان لودی | کاسمیرو، فرد | ریچارلیسون، پاکتا، نیمار | فیرمینو


غایبان آرژانتین و برزیل در فینال کوپا آمریکا 2021



آرژانتین: حضور کریستین رومرو در هاله‌ای از ابهام است.

برزیل: گابریل ژسوس محروم است و الکس ساندرو به علت مصدومیت ممکن است بازی را از دست دهد.

مسیر راهیابی آرژانتین و برزیل به فینال کوپا آمریکا

 
 
 مسیر راهیابی آرژانتین و برزیل به فینال کوپا آمریکا

آرژانتین و برزیل هر دو به عنوان صدرنشین از گروه‌های پنج تیمی که چهار تیم از آن صعود می‌کرد، بالا آمدند. آرژانتین پس از تساوی برابر شیلی، توانست اروگوئه، پاراگوئه و بولیوی را شکست دهد و اول شود. در یک چهارم نهایی شاگردان اسکالونی ۳-۰ اکوادور را بردند و در نیمه نهایی آن‌ها پس از تساوی ۱-۱ مقابل کلمبیا، با درخشش امی مارتینز در ضربات پنالتی توانستند پیروز شوند و به فینال برسند.

برزیل در مرحله گروهی پس از شکست دادن ونزوئلا، پرو و کلمبیا، در بازی پایانی مقابل اکوادور مساوی کرد و اول شد. در یک چهارم نهایی سلسائو یک بر صفر شیلی را برد و در نیمه نهایی هم پرو را ۱-۰ شکست دادند و به فینال رسیدند.


رویارویی‌های پیشین آرژانتین و برزیل



جدال آرژانتین و برزیل در فینال کوپا آمریکا صد و یازدهمین جدال رو در روی دو تیم است (دوستانه و رسمی). ۴۶ پیروزی سهم برزیل و ۴۰ پیروزی سهم آرژانتین بوده است. ۲۵ بازی هم مساوی شده است.
سهم پیروزی‌های آرژانتین در بازی‌های رسمی بیشتر بوده است؛ آرژانتین ۱۹ پیروزی و برزیل ۱۰ پیروزی کسب کرده اند
برزیل در فینال‌های رو در رو با آرژانتین موفق‌تر عمل کرده است؛ در سال ۲۰۰۴ برزیل با پیروزی در ضربات پنالتی و در سال ۲۰۰۷ با پیروزی ۳-۰ مقابل آرژانتین فاتح کوپا آمریکا شد
آخرین رویارویی رسمی دو تیم به نیمه نهایی کوپا آمریکا ۲۰۱۹ بر می‌گردد که برزیل با برد ۲-۰ راهی فینال شد

 

نکات آماری بازی آرژانتین و برزیل



آرژانتین با ۱۴ قهرمانی دومین تیم پرافتخار و برزیل با ۹ قهرمانی سومین تیم پرافتخار مسابقات کوپا آمریکا هستند
 
 

حمله بی سابقه نیمار به برزیلی‌هایی که طرفدار آرژانتین در فینال کوپا آمریکا هستند

 
حمله بی سابقه نیمار به برزیلی‌هایی که طرفدار آرژانتین در فینال کوپا آمریکا هستند
 
نیمار جونیور ستاره باشگاه پاری سن ژرمن و تیم ملی برزیل به شدت هواداران برزیل را مورد اتهام قرار داد.

 چند تن از طرفداران فوتبال برزیل ابراز امیدواری کردند که لیونل مسی فوق ستاره باشگاه بارسلونا و تیم ملی آرژانتین بتواند برای اولین بار، قهرمان کوپا آمریکا شود. اما نیمار به شدت این هواداران را مورد اتهام و هجوم قرار داد.

به نقل از مارکا، نیمار با انشار یک استوری در صفحه رسمی خود در اینستاگرام نوشت: "من یک برزیلی غیور هستم. رویای من بازی کردن در تیم ملی برزیل و شنیدن سرود ملی بود. من هیچ‌وقت به کسی حمله نکردم، یا حمله نخواهم کرد، اگر آن‌ها در حال مسابقه دادن برای چیزی باشند. حالا این موضوع می‌تواند در فوتبال یا سینما باشد. اگر برزیل در فینال باشد، پس من آرزوی قهرمانی برزیل را خواهم داشت و کدام برزیلی چنین رویایی ندارد؟ مشکلی ندارد و من به این مردم احترام خواهم گذاشت، اما کسانی در جبهه مخالف هستند، می‌توانند به جهنم بروند!

دیدار فینال کوپاآمریکا میان برزیل و آرژانتین، بامداد روز یکشنبه یعنی یازدهم جولای در استادیوم ماراکانا از ساعت چهار و ۳۰ دقیقه بامداد به وقت ایران آغاز خواهد شد.برزیل در دوره قبلی این رقابت‌ها قهرمان شد، اما نیمار به دلیل مصدومیت نتوانست حضور داشته باشد.
 



خط‌و‌نشان نیمار و مسی قبل از فینال کوپا آمریکا

  خط‌و‌نشان نیمار و مسی قبل از فینال کوپا آمریکا

 

ستاره خط حمله برزیل که تیمش پیش‌تر به فینال این باز‌ی‌ها رسیده بود، در مصاحبه‌ای طعنه‌آمیز گفته بود: دوست دارم از بین آرژانتین و کلمبیا، آرژانتین به فینال برسد. دوست دارم با آن‌ها بازی کنم. من در آن کشور دوستانی دارم که علاقه دارم در فینال با آن‌ها بازی کنم. نیمار در ادامه با خنده به مسی طعنه زد و گفت: البته اگر آرژانتین هم به فینال برسد، برزیل برنده فینال است و ما قهرمان این دوره خواهیم شد.

بعد از بازی دیروز آرژانتین و صعود به فینال کوپا، لیونل مسی در پاسخ به کری‌خوانی هم‌بازی سابقش در بارسلونا گفت: بله، اطلاع دارم نیمار این حرف را زده، او انسان خوبی است. الان در فینال هستیم و همه می‌خواهیم برنده این بازی شویم و قهرمانی را کسب کنیم. می‌خواهیم به ملت آرژانتین بگوییم الان ما همه بیش از زمان دیگری اراده قهرمانی داریم و برای قهرمانی مقابل برزیل بازی می‌کنیم.
 

اظهارنظر جنجالی رییس جمهوری برزیل علیه آرژانتین پیش از فینال کوپا آمریکا 2021

اظهارنظر جنجالی رییس جمهوری برزیل علیه آرژانتین پیش از فینال کوپا آمریکا 2021

 
 
ژایر بولسونارو اطمینان دارد که سلسائو آرژانتین را ۵-۰ در فینال کوپا آمه‌ریکا در هم خواهد شکست. برزیل و آرژانتین بامداد روز یکشنبه در ورزشگاه ماراکانا در فینال کوپا آمه‌ریکا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در جلسه‌ای با حضور چند رهبر آمریکای جنوبی، بولسونارو پیش از فینال بین دو تیم، به آلبرتو فرناندز، همتای آرژانتینی خود طعنه زد.




اظهارنظر جنجالی رییس جمهوری برزیل علیه آرژانتین پیش از فینال کوپا آمریکا 2021ر


بولسونارو گفت: "من مخصوصا می‌خواهم به رییس جمهور آرژانتین بگویم که تنها رقابت بین برزیل و آرژانتین در فینال کوپا در ماراکانا خواهد بود. "

در حالی که رییس جمهور برزیل با لبخند به این جمله بولسونارو واکنش نشان داده بود، رییس جمهور برزیل لبخندزنان ادامه داد: "و می‌خواهم یپشاپیش نتیحه را به شما بگویم. ۵-۰ برزیل آرژانتین را شکست خواهد داد. فرناندز عزیز می‌دانی که من همیشه بهترین‌ها را برای آرژانتین می‌خواهم. "

رییس جمهور برزیل در ادامه این جملات پنج انگشت دست خود را به نشانه پنج گلی که برزیل به آرژانتین خواهد زد نشان داد.



اظهارنظر جنجالی رییس جمهوری برزیل علیه آرژانتین پیش از فینال کوپا آمریکا 2021


این دربی آمریکای جنوبی فرصتی برای لیونل مسی خواهد بود تا سرانجام یک قهرمانی بزرگ با آرژانتین به دست آورد. کاپیتان آلبی سلسته با وجود موفقیت‌های بسیار در سطح باشگاهی با بارسلونا، تاکنون موفق نشده است که تیم ملی کشورش را به یک عنوان قهرمانی برساند.

آرژانتین از سال ۲۰۰۵ سلسائو را شکست نداده و از سال ۱۹۹۳ تاکنون عنوانی کسب نکرده است. علاوه بر این ماراکانا، استادیومی که بازی فینال در آن برگزار می‌شود، جایی است که آرژانتین فینال جام جهانی ۲۰۱۴ را به آلمان واگذار کرد
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار