پرسپولیس به دنبال جذب بازیکن استقلال-راهبرد معاصر

پرسپولیس به دنبال جذب بازیکن استقلال

گفته می‌شود مربی پرسپولیس بی میل نیست یکی از مدافعان استقلال را جذب کند هرچند که استقلال نسبت به پرسپولیس در ساختار دفاعی خود مشکلات عدیده‌ای دارد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۴ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 August 03
کد خبر: ۹۷۵۰۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ شواهد و قرائن حاکی از آن است که پرسپولیس نیم نگاهی به یکی از بازیکنان استقلال در فصل نقل و انتقالات دارد.


نام بازیکن مدنظر یحیی گل محمدی از استقلال هنوز رسانه‌ای نشده اما گفته می‌شود یحیی گل محمدی بی میل نیست یکی از مدافعان استقلال را جذب کند هرچند که استقلال نسبت به پرسپولیس در ساختار دفاعی خود مشکلات عدیده‌ای دارد.

 

از طرفی استقلالی‌ها در فصل گذشته دو بازیکن سابق پرسپولیس یعنی آرمان رمضانی و محمد نادری را جذب کردند و بعید نیست که پرسپولیس درصدد تلافی برآید. در آن صورت باید دید آیا استقلال هم مقابله به مثل می‌کند و سراغ بازیکنان پرسپولیس می‌رود یا نه؟

 

اگر به خاطر داشته باشید فصل گذشته در مقطعی صحبت از حضور سیامک نعمتی در استقلال بود که این انتقال بنا به دلایلی انجام نشد و نعمتی در پرسپولیس ماند. حالا و در فصل نقل و انتقالات جدید هم باید منتظر وقوع هر اتفاقی بود به خصوص اگر پرسپولیسی‌ها پیش قدم شوند و یکی از بازیکنان استقلال را بخرند.

 

هر دو تیم مطرح کشور در فصل نقل و انتقالات برنامه‌های زیادی دارند و می‌خواهند تیم خود را تقویت کنند. در این راه هیچ بعید نیست که آن‌ها هم سراغ تیم رقیب بروند و از مدعیان دیگر نظیر سپاهان، تراکتور و فولاد هم بازیکن بخرند./خبرورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار