افزایش آزار جنسی در ارتش آمریکا-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

افزایش آزار جنسی در ارتش آمریکا

وزارت دفاع آمریکا در گزارش سالانه خود از افزایش موارد آزار جنسی در میان نظامیان آمریکایی بین سال‌‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸ خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 May 03
کد خبر: ۱۰۰۷۵

به گزارش راهبرد معاصر ، وزارت دفاع آمریکا(پنتاگون) نتایج بررسی‌هایی را منتشر کرد که نشان می دهد تماس جنسی ناخواسته در مراکز آموزش نظامی آمریکا در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ افزایش بسیار داشته است.

 

 پنتاگون دیروز پنجشنبه در گزارشی سالانه خود افشا کرد که موارد آزار و اذیت جنسی از سال 2016 تا سال 2018، ۳۶درصد افزایش یافته است.

 

در گزارش سالانه پنتاگون آمده است که حدود 6.2 درصد زنان شاغل در وزارت دفاع آمریکا در سال 2018 مورد آزار جنسی قرار بودند که این میزان 1.9 درصد بیشتر از آمار سال 2017 است.

 

در ادامه این گزارش آمده که در سال 2018 تعداد 747 مورد تماس جنسی ناخواسته در نهادهای آموزش نظامی در این کشور روی داد که این آمار جدا از تجاوز جنسی در میان درجه‌داران است.

 

«پاتریک شاناهان» سپرست وزارت دفاع آمریکا هم پس از انتشار این گزارش، خواستار برخورد جدی با موارد آزار و اذیت جنسی در ارتش این کشور شده است.

اخیرا یک سناتور جمهوریخواه زن آمریکایی در نشستی در کمیته نیروهای مسلح سنای این کشور اعتراف کرده که در ارتش آمریکا تجاوز جنسی روی می‌دهد.

 

«مارتا مک سالی» سناتور زن آمریکایی افشار کرده بود که در ارتش این کشور مورد تجاوز جنسی قرار گرفت، ولی به دلیل حفظ اعتبار نظام آمریکا هیچ گاه شکایت نکرده است.

فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده