جزئیات و لینک ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو شهریور 1400 / نحوه ثبت نام خودرو ایران خودرو-راهبرد معاصر

جزئیات و لینک ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو شهریور 1400 / نحوه ثبت نام خودرو ایران خودرو

جزئیات و لینک ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو شهریور 1400 اعلام شد و نحوه ثبت نام خودرو ایران خودرو را در این خبر میخوانید.
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۰ - ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 September 09
کد خبر: ۱۰۱۵۰۴

به گزارش راهبرد معاصر فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه شهریور از روز یکشنبه 21 شهریور آغاز می شود و جزئیات و لینک ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو شهریور 1400 اعلام شد و نحوه ثبت نام خودرو ایران خودرو را در این خبر میخوانید. 

ثبت نام خودرو ایران خودرو

متقاضیان میتوانند برای ثبت نام خودرو ایران خودرو از روز یکشنبه لغایت سه‌شنبه با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام کنند.

 

محصولات قابل عرضه در فروش فوق العاده ایران خودرو

در فروش فوق العاده ایران خودرو شهریور 1400 سه محصول ارائه می گردد. پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، پارس TU ۵ و پارس بنزینی محصولات ایران خودرو در این طرح است که عرضه می‌شود. 

فروش فوق العاده ایران خودرو

مهلت نهایی فروش فوق العاده ایران خودرو 

متقاضیان از روز یکشنبه 21 شهریور لغایت سه‌شنبه 23 شهریور با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام کنند.

فروش اینترنتی ایران خودرو

زمان قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو 

قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۲۴ شهریورماه به صورت مستقیم از پایگاه اینترنتی ایران خودرو به نشانی ikco.ir و همچنین صفحه ایران خودرو در آپارات به نشانی ikco_ir با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی برگزار می شود.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده