قیمت سهام عدالت امروز یکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰-راهبرد معاصر

قیمت سهام عدالت امروز یکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰

قیمت سهام عدالت امروز ۱۱ مهر ۱۴۰۰ پس از پایان زمان معاملات بازار سرمایه مشخص شد.
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۰ - ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - 2021 October 03
کد خبر: ۱۰۴۱۹۲

به گزارش راهبرد معاصر، قیمت سهام عدالت در پایان معاملات امروز بورس 11 مهر ۱۴۰۰ با ثبات نسبت به روز گذشته همراه بود که بر اساس آن ارزش سهام عدالت ۵۰۰ هزار تومانی و یک میلیونی به شرحی که در ادامه می‌آید تغییر یافت.

 

ارزش سهام عدالت 11 مهر 1400

ارزش سهام عدالت 490 هزار تومانی به 9 میلیون و هفتصد هزار تومان و ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی به 12 میلیون و هفتصد هزار تومان رسید.


گروه اقتصاد و درآمد جی پلاس: امروز (11 مهر 1400)، ارزش سهام عدالت 490 هزارتومانی دارندگان این سهام به 9 میلیون و هفتصد و هجده هزار تومان رسید.

 

سهام عدالت درحالی به رقم فوق رسیده که تاکنون افزایش سهام شرکت های فولاد خوزستان، پالایشی تهران و اصفهان ازسوی سازمان بورس و اوراق بهادار اعمال نشده است چراکه در صورت اعمال این افزایش سهام، ارزش سهام عدالت حدود 11.8 میلیون تومان خواهد شد.

 

شاخص کل بازار بورس نیز با3 هزار واحد افزایش در ارتفاع 1.476.679 و شاخص هم وزن در ارتفاع 422.578 واحدی قرار گرفته است.


ارزش معاملات امروز بازار بورس 6700 میلیارد تومان بود که درنهایت ارزش کل بازار بورس را در رقم 5900 هزار میلیارد تومان قرار داد.


بیشترین تاثیرگذاری بر شاخص بورس از سوی نمادهای فارس، تاپیکو، فملی، ومعادن و پارسان صورت گرفت و در بازار فرابورس نیز بپاس، زاگرس، آریا، شگویا و هرمز تاثیرگذارترین نمادها بودند.


اغلب نمادهای موجود در پرتفوی سهام عدالت در معاملات امروز با کاهش قیمت مواجه شدند.


بیشترین تقاضا نیز برای خرید نمادهای پارند، فروس، کمند، افران، کیان و خبهمن ثبت شد و بیشترین عرضه برای فروش سهام های وسرضوی، کدما، بکاب، همای و کاربن رخ داد.


ارزش امروز سهام عدالت 490 هزار تومانی خود را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار