واکنش نماینده مجلس به سفارش برای استخدام دخترش در وزات نفت-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

واکنش نماینده مجلس به سفارش برای استخدام دخترش در وزات نفت

رمضانعلی سنگدوینی نماینده گرگان و آق‌قلا در مجلس به حاشیه های ایجاد شده مبنی بر سفارش استخدام فرزندش در وزارت نفت پاسخ داد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - 2021 October 24
کد خبر: ۱۰۶۶۰۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ رمضانعلی سنگدوینی نماینده گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به حاشیه های ایجاد شده مبنی بر سفارش استخدام فرزندش در وزارت نفت به خبر بیست و سی گفت: بنده هیچ گونه نامه‌ای به وزارت نفت برای دخترم نداده‌ام.

 

وی ادامه داد: برای بقیه افراد متقاضی نامه داده‌ام، چرا یک نامه محرمانه به راحتی در فضای مجازی از سیستم وزارت نفت پخش می‌شود، اما یک سند از بنده موجود نیست.

 

عضو کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد: قطعاً این یک دسیسه و توطئه در وزارت نفت است و از وزیر نفت می خواهم این مسئله را حتماً ردیابی و پیگیری کند.

 

سنگدوینی اظهار کرد: حتماً در یک کلیپ تمام حقایق موجود را برای ملت ایران خواهم گفت.

 

وی توضیح داد: استخدام دخترم بر اساس آن آزمون ۸ هزار و ۸۰۰ نفری زمان زنگنه، وزیر وقت نفت انجام شده و در این مسیر ۷۵۰ نفر را جذب کردند. از دخترم هم درخواست کردند چون آزمون داده ای و قبول شده ای، مدارکت را داخل سیستم برای ثبت‌نام قرار بده. این موضوع که پیش آمد، به او گفتیم اصلا وارد سیستم نشود تا بدانیم چه اتفاقی افتاده است.

 

این نماینده مجلس یادآور شد: مطمئن باشید به عنوان یک نیروی مخلص که ۳۲ سال در صنعت نفت کار کرده‌ام، در آینده این موضوع را روشنگری خواهم کرد./باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار