ساعت و زمان دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک-راهبرد معاصر

ساعت و زمان دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک

در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر پرسپولیس به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود. در ادامه ساعت و زمان دقیق دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک را بخوانید.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - 2021 October 31
کد خبر: ۱۰۷۵۰۷

دو تیم لیگ برتری پرسپولیس و آلومینیوم اراک در هفته سوم رقابت های لیگ برتر 1400-1401 روز دوشنبه ۱۰ آبان 1400 در اراک به مصاف هم خواهند رفت.

 

 

 

 

ساعت و زمان دقیق دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک

درحساس‌ترین بازی، پرسپولیس، مدافع عنوان قهرمانی لیگ در اراک به مصاف آلومینیوم می‌رود. این بازی قرار است فردا دوشنبه 10 آبان 1400 از ساعت ۱۶ برگزار شود.

 

وضعیت پرسپولیس در جدول لیگ برتر

شاگردان یحیی گل محمدی در دو هفته نخست رقابتهای لیگ برتر توانسته اند با دو پیروزی 6 امتیاز به دست آورند تا از کورس قهرمانی جا نمانند. به این ترتیب پرسپولیس در حالی به اراک سفر می‌کند که از دو بازی قبلی اش با کسب دو برد ۶ امتیازی است و با یک بازی کمتر در مقایسه با استقلال و سپاهان در رده چهارم جدول قرار گرفته است.

 

وضعیت آلومینیوم در جدول لیگ برتر

آلومینیوم اراک نیز در هفته اول با یک تساوی کار خود را آغاز کرد اما در هفته دوم با نتیجه 3 بر صفر تیم فولاد را شکست داد تا نشان دهد امسال تیم خوبی دارد. در نتیجه شاگردان یحیی گل محمدی قرار است به مصاف تیمی بروند که آن‌ها هم از دو بازی قبلی بدون شکست مانده اند و فعلا با ۴ امتیاز در رده پنجم قرار گرفته اند.

 





 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار