پیش‌بینی هوا/ کاهش دمای محسوس هوا از چهارشنبه-راهبرد معاصر

پیش‌بینی هوا/ کاهش دمای محسوس هوا از چهارشنبه

سازمان هواشناسی اعلام کرده است که از چهارشنبه این هفته دمای هوا در نوار شمالی کشور کاهش محسوسی خواهد داشت.
تاریخ انتشار: ۰۱:۲۸ - ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - 2021 November 01
کد خبر: ۱۰۷۶۵۹

به گزارش راهبرد معاصر صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی با بیان این‌که امشب در برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان و زنجان، ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز و تهران بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود گفت: روز دوشنبه در برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی و غربی و روز سه‌شنبه در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، کردستان و زنجان بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

او ادامه داد: تا روز سه‌شنبه در شهر‌های تهران ،کرج، اصفهان، اراک و مشهد افزایش غلظت آلاینده‌ها پیش‌بینی می‌شود. امشب و فردا در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید گاهی گرد و خاک انتظار می رود.

ضیائیان اظهار کرد: روز چهارشنبه تا جمعه با نفوذ سامانه بارشی سرد به کشور ضمن کاهش دما به میزان ۶ تا ۱۰ درجه در غالب مناطق کشور ،بارش برف و باران ابتدا در نیمه شمالی و سپس روز پنجشنبه علاوه‌بر نیمه شمالی در شرق کشور و روز جمعه در تهران ،البرز و مناطق جنوب کشور هم رخ خواهد داد.

او یادآور شد: بارش در استان‌های جنوبی همراه با رعد و برق است و دریای خزر نیز روز‌های چهارشنبه تا جمعه مواج است.

ضیائیان درباره آب‌وهوای استان تهران هم گفت: آسمان تهران فردا صاف تا نیمه‌ابری همراه با غبار محلی و گاهی همراه با وزش باد است . بیشترین دمای تهران به ۲۳ درجه و کمترین آن به ۱۵ درجه می رسد./باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار