توانیر: صنعت برق ۲۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی و ۱۸۵ هزار میلیارد تومان زیان انباشته دارد وکیل بابک زنجانی: کرسنت در تلاش است اموال موکلم در مالزی را ضبط کند متناسب سازی حقوق بازنشستگان فولاد واریز شد + اطلاعیه صندوق بازنشستگی نتیجه برندگان قرعه‌کشی ایران خودرو اعلام شد جزئیات کشف بزرگ‌ترین زمین‌خواری ایران به مساحت هزار هکتار عوارض سنگین وضع شده برای رانندگان ایرانی در ترکیه لغو شد مجمع تشخیص با پرداخت کامل متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان دولت موافقت کرد شرایط معافیت مالیاتی موسسات خیریه تغییر کرد + جزییات  افزایش تقاضا برای آپارتمان‌های زیر قیمت / آخرین وضعیت بازار مسکن برنامه فروش محصولات ایران خودرو دیزل در بورس کالا هشدار منظور درباره معامله طلا در بورس با نرخ غیرواقعی دلار نمره فروش خودرو‌های برقی ۲۰ شد ستاد مبارزه با قاچاق کالا: بر اساس مصوبه دولت، همه گوشی‌ها می‌توانند رجیستری را انجام دهند حداقل و حداکثر عیدی امسال کارگران اعلام شد + جزئیات بحران خشکسالی در حوضه آبریز کارون بزرگ
نحوه جبران خسارت همراه اول و ایرانسل؛

اینترنت رایگان ایرانسل و همراه اول در راه است؟! + جزئیات

براساس اعلام سازمان تعزیرات دو اپراتور همراه اول و ایرانسل به دلیل افزایش هزینه‌های تعرفه بسته‌های اینترنتی ۱۳ هزار میلیارد ریال جریمه شدند. این دو اپراتور چگونه خسارت را به مشترکان خود برمی‌گردانند؟
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - 2021 November 08
کد خبر: ۱۰۸۷۴۲

به گزارش راهبرد معاصر؛  روز گذشته سازمان تعزیرات اعلام کرد که دو اپراتور همراه اول و ایرانسل به دلیل افزایش تعرفه بسته‌های اینترنتی خود ۱۳۰۰ میلیارد تومان جریمه شدند.

 

با انتشار این خبر اسفنانی، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران درباره چگونگی بازگشت حق مردم و تکمیل شدن کار بزرگ و قابل تقدیر سازمان تعزیرات گفت: در صورتی که گران‌فروشی اپراتورها شاکی خصوصی داشته باشد، ما حتما به آن رسیدگی خواهیم کرد، اما با توجه به گسترده بودن تعداد مشترکان اپراتورها، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی باید ساز و کار بازگشت پول مردم را مشخص و اجرایی کند.

 

آن‌طور که مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران می‌گوید، احتمالا این اتفاق خوب شامل طرح‌هایی مانند اهدای بسته‌های رایگان اینترنت به مشترکان خواهد بود که باید در جلسات مشترک درباره آن تصمیم‌گیری شود.



البته چند ماهی می‌شود که مشترکان این دو اپراتور نسبت به ضعیف شدن اینترنت خود گله‌مند هستند. به نحوی که سرعت بسته‌های اینترنت روز به روز در حال کاهش یافتن است. گفته می‌شود مشکل اینترنت به کاهش پهنای باند مربوط می‌شود که زیرساخت‌های به‌روز نشده‌اند.

 

این موضوع روزانه هزینه بسیاری برای مشترکان تلفن‌های همراه به دنبال دارد.

 

گران‌فروشی خدمات اینترنتی در روزهای اخیر زیاد شده، در روز اختلال در سامانه سوخت نیز دو شرکت تاکسی اینترنتی یعنی اسنپ و تپسی کرایه سفرها را بالا بردند. با اعتراض مردم در جلسه ستاد تنظیم بازار مقرر شد که مازاد کرایه دریافتی به مسافر برگردد./ تجارت نیوز

ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار