جزئیات قرعه‌کشی فروش خودرو‌های وارداتی/ ثبت درخواست ۹۵ هزار نفر برای ۱۰ هزار خودرو قیمت انواع برنج در میادین و بازار‌های میوه و تره بار اعلام شد پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۴ معتمدیان: تبعیض منطقه‌ای در قطعی برق وجود ندارد / افزایش ساعات قطعی برق خارج از برنامه به علت فشار به شبکه برق است ازسرگیری پرواز‌های منظم باکو–تهران از اول سپتامبر رئیس کمیسیون عمران مجلس: خط انتقال آب طالقان مهرماه به تهران و البرز می‌رسد پیش‌بینی قیمت طلا و سکه فردا پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۴ / بازار طلا همچنان تحت تاثیر دلار طرح جدید فروش اقساطی خودرو ریسپکت مرداد ۱۴۰۴ + شرایط فروش قرعه کشی ایران خودرو آغاز شد + آمار تالار شیشه‌ای قرمز شد/ یازدهمین افت پیاپی بازار سرمایه طلای بورسی از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد وزیر راه: کاهش تراز آب خزر معیشت ساحل‌نشینان و کشتیرانی را تهدید می‌کند مدیرکل صمت استان تهران: امسال سال سختی برای بخش صنعت است دستور بانک مرکزی برای فعالیت شبانه‌روزی ۴ بانک مجوز پرواز هواپیما‌های MD به نجف صادر شد
نحوه جبران خسارت همراه اول و ایرانسل؛

اینترنت رایگان ایرانسل و همراه اول در راه است؟! + جزئیات

براساس اعلام سازمان تعزیرات دو اپراتور همراه اول و ایرانسل به دلیل افزایش هزینه‌های تعرفه بسته‌های اینترنتی ۱۳ هزار میلیارد ریال جریمه شدند. این دو اپراتور چگونه خسارت را به مشترکان خود برمی‌گردانند؟
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - 2021 November 08
کد خبر: ۱۰۸۷۴۲

به گزارش راهبرد معاصر؛  روز گذشته سازمان تعزیرات اعلام کرد که دو اپراتور همراه اول و ایرانسل به دلیل افزایش تعرفه بسته‌های اینترنتی خود ۱۳۰۰ میلیارد تومان جریمه شدند.

 

با انتشار این خبر اسفنانی، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران درباره چگونگی بازگشت حق مردم و تکمیل شدن کار بزرگ و قابل تقدیر سازمان تعزیرات گفت: در صورتی که گران‌فروشی اپراتورها شاکی خصوصی داشته باشد، ما حتما به آن رسیدگی خواهیم کرد، اما با توجه به گسترده بودن تعداد مشترکان اپراتورها، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی باید ساز و کار بازگشت پول مردم را مشخص و اجرایی کند.

 

آن‌طور که مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران می‌گوید، احتمالا این اتفاق خوب شامل طرح‌هایی مانند اهدای بسته‌های رایگان اینترنت به مشترکان خواهد بود که باید در جلسات مشترک درباره آن تصمیم‌گیری شود.



البته چند ماهی می‌شود که مشترکان این دو اپراتور نسبت به ضعیف شدن اینترنت خود گله‌مند هستند. به نحوی که سرعت بسته‌های اینترنت روز به روز در حال کاهش یافتن است. گفته می‌شود مشکل اینترنت به کاهش پهنای باند مربوط می‌شود که زیرساخت‌های به‌روز نشده‌اند.

 

این موضوع روزانه هزینه بسیاری برای مشترکان تلفن‌های همراه به دنبال دارد.

 

گران‌فروشی خدمات اینترنتی در روزهای اخیر زیاد شده، در روز اختلال در سامانه سوخت نیز دو شرکت تاکسی اینترنتی یعنی اسنپ و تپسی کرایه سفرها را بالا بردند. با اعتراض مردم در جلسه ستاد تنظیم بازار مقرر شد که مازاد کرایه دریافتی به مسافر برگردد./ تجارت نیوز

ارسال نظر
آخرین اخبار