سکوت اسکوچیچ شکست-راهبرد معاصر
زمان خداحافظی دیوید تیلور مشخص شد! سپاه پاسداران بیانیه صادر کرد: جزئیات برگزاری مراسم‌های بزرگداشت شهید سردار نیلفروشان بیانیه مهم حزب‌الله درباره مرحله جدید مقابله با رژیم صهیونیستی: منتظر روز‌های آینده باشید عکس | واکنش صاحب خانه‌ای که یحیی السنوار در آن به شهادت رسید عراقچی در بدو ورود به ترکیه: اکنون در منطقه درک مشترکی وجود دارد | مسائل باید مسالمت‌آمیز حل شود کشف غار ماقبل تاریخ در گیلان ناترازی مسکن به ۷ میلیون واحد رسید وزیر خارجه ترکیه: احتمال درگیری میان تهران و تل آویو بالاست محسن رضایی: ایران به دنبال جنگ نیست قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۷ مهرماه ۱۴۰۳/ سقف مقاومتی سکه شکست خطیب زاده: ما برنامه نظامی هسته‌ای را دنبال نمی‌کنیم | خویشتن داری در برابر اسرائیل دیگر کارساز نیست ورود سامانه جدید پربارش به ایران | سرمای شدید و بارش در این مناطق بهترین بازیکنان تاریخ از نگاه مارکا | مسی در پله اول؛ مارادونا پنجم وقوع زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۳ ریشتر در استان گلستان ثبت ۲ شکایت جواد نکونام از استقلال + جزئیات

سکوت اسکوچیچ شکست

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی ایران درحالی که از طارمی تعریف و تمجید کرده، اما براین باور است که این بازیکن باید به مردم احترام بگذارد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۵ - ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - 2021 November 10
کد خبر: ۱۰۹۲۱۳

به گزارش راهبرد معاصر دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی درآستانه تقابل با لبنان این جملات را به زبان آورد: مسابقه فردا اهمیت زیادی دارد،برای بازی فردا کاملا آماده هستیم و به دنبال کسب بهترین نتیجه هستیم.

وی افزود:می‌دانیم بازی سختی در پیش داریم، آنها سازماندهی خوبی دارند و برای حریفان رقیب سختی محسوب می‌شوند. مطمئن باشید با حداکثر تلاش بهترین نتیجه را خواهیم گرفت.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص عدم دعوت از مهدی طارمی گفت: تیم ملی به همه مردم تعلق دارد و متعلق به یک مربی و یا بازیکن خاص نیست. طارمی بازیکن فوق‌العاده ای است و ما به او نیاز داریم اما در عین حال ارزش‌هایی هم وجود دارد که باید به آنها احترام می‌گذاشتیم.

اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که تیم ملی ایران صدرنشین گروه است و چقدر احتمال می‌دهد این مسیر را تا انتها با موفقیت طی کند گفت: نمی‌خواهم در مورد احتمالات صحبت کنم ولی ما نشان دادیم کیفیت لازم را داریم و اطمینان داریم می‌توانیم این مسیر را با موفقیت طی کنیم./شهرآرا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار