عراقچی: آمریکایی‌ها پیام دادند لطفا از ساعت 4 صبح حمله را متوقف کنید عراقچی: حفظ زاینده‌رود ضرورت ملی و بین‌المللی است تاجگردون: مجلس برای افزایش حقوق کارمندان در سال آینده تلاش می‌کند نامه هشدار آمیز 165 نماینده مجلس به سران قوا/ریشه تورم ارز است آیت الله خامنه‌ای: حوزه علمیه مشهد مدیون آیت‌الله میلانی است سردار نقدی: آمریکا و اسرائیل در غزه شکست تمدنی خوردند سیاست اقتصادی مجلس: واردات هوشمند و حفاظت از منابع آب سوال از پزشکیان در مجلس کلید خورد اسلامی: غنی‌سازی نقطه آغاز و مبدأ تولید رادیودارو است افزایش حقوق 20 درصدی خط قرمز مجلس است حذف و ادغام ۱۳۶ ردیف هزینه در بودجه ۱۴۰۵ برای کمک به معیشت مردم یک انتصاب مهم در شورای عالی امنیت ملی توقیف کشتی حامل ۴ میلیون لیتر سوخت قاچاق در خلیج فارس با ۱۶ خدمه غیر ایرانی توسط سپاه پاسداران هیئت نظارت مجمع تشخیص لایحه بودجه‌ای دولت را تایید کرد الیاس حضرتی: رفع فیلتر تلگرام را تأیید نمی‌کنم

نظر نماینده تهران درباره وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش باید دارای نظریه و مدل تعلیم و تربیت باشد و بتواند این وزارتخانه را از انبوه چالش‌ها و مشکلات عبور دهد گفت: به دانش‌آموزان چگونگی زیستن و تعامل با اجتماع و مهارت را نیاموخته‌ایم.
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۳ - ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - 2021 November 21
کد خبر: ۱۱۰۵۹۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره اقداماتی که وزیر آینده آموزش و پرورش باید انجام دهد اظهار داشت: دومین وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش هم نتوانست از مجلس رأی لازم را برای تصدی در وزارتخانه مهم و زیربنایی آموزش و پرورش کسب کند. آیت‌الله رئیسی در سریع‌ترین زمان ممکن گزینه پیشنهادی جدید را برای ساماندهی مشکلات و چالش‌های این وزارتخانه به مجلس معرفی کرد.

 

الهیان افزود: گزینه پیشنهادی وزارت مهم و استراتژیک آموزش و پرورش باید فردی باسابقه، متخصص و با تجربه در حوزه تعلیم و تربیت باشد زیرا به نظر می‌رسد مهم‌ترین بحران وزارت آموزش و پرورش در طول چند ماه اخیر عدم وزیر در این وزارتخانه بوده که باید وزیر آن دارای مدل و نظریه در حوزه تعلیم و تربیت باشد.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز مشکل اصلی نوجوانان ما بحران بی‌هویتی است که حاصل نداشتن یک الگو برای تعلیم و تربیت در طول سال‌های گذشته بوده است.

 

وی تصریح کرد: حفظیات تکالیف و فشار درسی به دانش‌آموزان تحمیل می‌شود اما در مورد تعلیم و تربیت و چگونه زیستن به آنها چیزی نیاموخته‌ایم و به دانش‌آموز مهارت‌های اجتماعی برای تعامل با جامعه آموزش نداد‌ه‌ایم؛ متأسفانه دانش‌آموزان را در فضای مجازی ولنگار رها کرده‌ایم که پر از مخاطرات و مشکلات روحی زیاد برای آنها است.

 

عضو مجمع نمایندگان استان تهران افزود: گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش باید در ارتباط با مشکلات سخت‌افزاری، تعداد معلمان، رتبه‌بندی معلمان، مطالبات معوق معلمان و ... با هیأت دولت و شخص رئیس جمهور و سازمان برنامه و بودجه در تعامل بوده و همکاری با مجلس را هم در دستور کار داشته باشد./ فارس

 

ارسال نظر