تسلیت رهبر انقلاب به خانواده صابر کاظمی نماینده اردکان: طرح «اینترنت تخصصی» در برخی دانشگاه‌ها در حال اجراست روند قدرت یابی مریم رجوی در فرقه منافقین یارانه این سه دهک حذف می‌شود + فیلم پزشکیان سه‌شنبه به مجلس می‌رود خطیب‌زاده: ایران هرگز از دیپلماسی رویگردان نبوده است واکنش رئیس‌جمهور به نرخ بالای تورم: باید دولت را کوچک کنیم تا بتوانیم هزینه‌ها را کاهش دهیم طحان‌نظیف: داوطلبان انتخابات میان‌دوره‌ای خبرگان نیاز به استفعا ندارند کنایه عراقچی به سخنان نتانیاهو: رژیم اسرائیل منبع اصلی بی‌ثباتی است خطیب‌زاده: دادگاه نورنبرگ خاورمیانه برای محاکمه عاملان نسل‌کشی در فلسطین تشکیل شود قالیباف: کشورهای مسلمان در مقابل رژیم صهیونیستی از قدرت استفاده کنند ابوترابی: همه‌ی دستگاه‌ها هزینه‌ها را کاهش دهند/ لزوم اصلاح نظام بانکی بقائی: تحریم‌های آمریکا علیه ایرانیان، جنایت علیه بشریت است رئیس‌جمهور: اختلافات و دعواهای جناحی را کنار بگذاریم/قلدری در مسئولیت‌ها ممنوع! فرمانده سپاه تهران: در جنگ ۱۲روزه کل ناتو را شکست دادیم

نظر نماینده تهران درباره وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش باید دارای نظریه و مدل تعلیم و تربیت باشد و بتواند این وزارتخانه را از انبوه چالش‌ها و مشکلات عبور دهد گفت: به دانش‌آموزان چگونگی زیستن و تعامل با اجتماع و مهارت را نیاموخته‌ایم.
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۳ - ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - 2021 November 21
کد خبر: ۱۱۰۵۹۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره اقداماتی که وزیر آینده آموزش و پرورش باید انجام دهد اظهار داشت: دومین وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش هم نتوانست از مجلس رأی لازم را برای تصدی در وزارتخانه مهم و زیربنایی آموزش و پرورش کسب کند. آیت‌الله رئیسی در سریع‌ترین زمان ممکن گزینه پیشنهادی جدید را برای ساماندهی مشکلات و چالش‌های این وزارتخانه به مجلس معرفی کرد.

 

الهیان افزود: گزینه پیشنهادی وزارت مهم و استراتژیک آموزش و پرورش باید فردی باسابقه، متخصص و با تجربه در حوزه تعلیم و تربیت باشد زیرا به نظر می‌رسد مهم‌ترین بحران وزارت آموزش و پرورش در طول چند ماه اخیر عدم وزیر در این وزارتخانه بوده که باید وزیر آن دارای مدل و نظریه در حوزه تعلیم و تربیت باشد.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز مشکل اصلی نوجوانان ما بحران بی‌هویتی است که حاصل نداشتن یک الگو برای تعلیم و تربیت در طول سال‌های گذشته بوده است.

 

وی تصریح کرد: حفظیات تکالیف و فشار درسی به دانش‌آموزان تحمیل می‌شود اما در مورد تعلیم و تربیت و چگونه زیستن به آنها چیزی نیاموخته‌ایم و به دانش‌آموز مهارت‌های اجتماعی برای تعامل با جامعه آموزش نداد‌ه‌ایم؛ متأسفانه دانش‌آموزان را در فضای مجازی ولنگار رها کرده‌ایم که پر از مخاطرات و مشکلات روحی زیاد برای آنها است.

 

عضو مجمع نمایندگان استان تهران افزود: گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش باید در ارتباط با مشکلات سخت‌افزاری، تعداد معلمان، رتبه‌بندی معلمان، مطالبات معوق معلمان و ... با هیأت دولت و شخص رئیس جمهور و سازمان برنامه و بودجه در تعامل بوده و همکاری با مجلس را هم در دستور کار داشته باشد./ فارس

 

ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار