ماجرای تیراندازی خونین در گشت امنیتی همدان قائم‌پناه: سفر‌های رئیس جمهور به‌زودی از سر گرفته خواهد شد سخنگوی سپاه: با تدبیر رهبری، عملیات نیرو‌های مسلح در کمترین زمان آغاز شد شهادت سرباز قزوینی در حمله اسرائیل دستگیری رابط شبکه‌های حامی اسرائیل در تهران قانون تعلیق همکاری با آژانس انرژی هسته‌ای توسط پزشکیان ابلاغ شد جزئیات عملیات سپاه در خاش / شناسایی علیه ۵ جاسوس اسرائیل مراسم تشییع و تدفین شهید محسن باقری برگزار شد جوکار: بیش از ۵۰ هزار تبعه غیرمجاز ساماندهی شدند احتمال شنیده شدن صدای انفجار در اثر خنثی‌سازی و پاکسازی اماکن در تبریز سخنگوی دولت: هیچ تاریخی برای مذاکره تعیین نشده است/ ذخائر استراتژیک هنوز دست نخورده است کولبری به حفره امنیتی تبدیل شده است / دولت اقدام فوری کند محدودیت جدید برای افغان‌های حاضر در ایران نامه به وزیر آموزش و پرورش درباره دریافت شهریه‌های غیرمجاز مدارس اطلاعیه روابط عمومی سپاه در خصوص علت صدای انفجار در آران و بیدگل

نظر نماینده تهران درباره وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش باید دارای نظریه و مدل تعلیم و تربیت باشد و بتواند این وزارتخانه را از انبوه چالش‌ها و مشکلات عبور دهد گفت: به دانش‌آموزان چگونگی زیستن و تعامل با اجتماع و مهارت را نیاموخته‌ایم.
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۳ - ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - 2021 November 21
کد خبر: ۱۱۰۵۹۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره اقداماتی که وزیر آینده آموزش و پرورش باید انجام دهد اظهار داشت: دومین وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش هم نتوانست از مجلس رأی لازم را برای تصدی در وزارتخانه مهم و زیربنایی آموزش و پرورش کسب کند. آیت‌الله رئیسی در سریع‌ترین زمان ممکن گزینه پیشنهادی جدید را برای ساماندهی مشکلات و چالش‌های این وزارتخانه به مجلس معرفی کرد.

 

الهیان افزود: گزینه پیشنهادی وزارت مهم و استراتژیک آموزش و پرورش باید فردی باسابقه، متخصص و با تجربه در حوزه تعلیم و تربیت باشد زیرا به نظر می‌رسد مهم‌ترین بحران وزارت آموزش و پرورش در طول چند ماه اخیر عدم وزیر در این وزارتخانه بوده که باید وزیر آن دارای مدل و نظریه در حوزه تعلیم و تربیت باشد.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز مشکل اصلی نوجوانان ما بحران بی‌هویتی است که حاصل نداشتن یک الگو برای تعلیم و تربیت در طول سال‌های گذشته بوده است.

 

وی تصریح کرد: حفظیات تکالیف و فشار درسی به دانش‌آموزان تحمیل می‌شود اما در مورد تعلیم و تربیت و چگونه زیستن به آنها چیزی نیاموخته‌ایم و به دانش‌آموز مهارت‌های اجتماعی برای تعامل با جامعه آموزش نداد‌ه‌ایم؛ متأسفانه دانش‌آموزان را در فضای مجازی ولنگار رها کرده‌ایم که پر از مخاطرات و مشکلات روحی زیاد برای آنها است.

 

عضو مجمع نمایندگان استان تهران افزود: گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش باید در ارتباط با مشکلات سخت‌افزاری، تعداد معلمان، رتبه‌بندی معلمان، مطالبات معوق معلمان و ... با هیأت دولت و شخص رئیس جمهور و سازمان برنامه و بودجه در تعامل بوده و همکاری با مجلس را هم در دستور کار داشته باشد./ فارس

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار