کشف محموله سنگین اقلام ضدامنیتی گروهک‌های ضدانقلاب در ارومیه استاد ایرانی دانشگاه اوکلاهاما آزاد شد؟ / وحید عابدینی کیست؟ + عکس زهرا بهروزآذر: لایحه منع خشونت علیه زنان تصویب می‌شود/ صدور گواهینامه موتورسواری زنان نیازمند همکاری نیروی انتظامی است رئیس کمیسیون امنیت ملی: پاسخ ایران در برابر خطای محاسباتی دشمن کوبنده‌ خواهد بود دستگیری یک تیم تروریستی در سیستان و بلوچستان هشدار عراقچی نسبت به پیامدهای قانون شکنی صهیونیست‌ها روسیه آماده ارائه سلاح هسته‌ای به ایران است لاریجانی امروز به پاکستان سفر می‌کند برخورد با قاچاق کالا از مبادی ورودی استان‌ها صورت گیرد پزشکیان: شرایط اقتصادی برای دولت و مردم قابل قبول نیست وزیر اطلاعات: دشمن تلاش می‌کند رهبری را هدف قرار دهد؛ گاهی با ترور و گاهی با هجمه‌های خصمانه‌ هواپیما‌های آب‌پاش ترکیه‌ای وارد ایران شدند جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش: برای جنگ‌های احتمالی آماده هستیم پیام تبریک پزشکیان به عون: ایران همانند گذشته در کنار لبنان خواهد ماند برگزاری دومین شب عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) با حضور رهبر معظم انقلاب

نظر نماینده تهران درباره وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش باید دارای نظریه و مدل تعلیم و تربیت باشد و بتواند این وزارتخانه را از انبوه چالش‌ها و مشکلات عبور دهد گفت: به دانش‌آموزان چگونگی زیستن و تعامل با اجتماع و مهارت را نیاموخته‌ایم.
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۳ - ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - 2021 November 21
کد خبر: ۱۱۰۵۹۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره اقداماتی که وزیر آینده آموزش و پرورش باید انجام دهد اظهار داشت: دومین وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش هم نتوانست از مجلس رأی لازم را برای تصدی در وزارتخانه مهم و زیربنایی آموزش و پرورش کسب کند. آیت‌الله رئیسی در سریع‌ترین زمان ممکن گزینه پیشنهادی جدید را برای ساماندهی مشکلات و چالش‌های این وزارتخانه به مجلس معرفی کرد.

 

الهیان افزود: گزینه پیشنهادی وزارت مهم و استراتژیک آموزش و پرورش باید فردی باسابقه، متخصص و با تجربه در حوزه تعلیم و تربیت باشد زیرا به نظر می‌رسد مهم‌ترین بحران وزارت آموزش و پرورش در طول چند ماه اخیر عدم وزیر در این وزارتخانه بوده که باید وزیر آن دارای مدل و نظریه در حوزه تعلیم و تربیت باشد.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز مشکل اصلی نوجوانان ما بحران بی‌هویتی است که حاصل نداشتن یک الگو برای تعلیم و تربیت در طول سال‌های گذشته بوده است.

 

وی تصریح کرد: حفظیات تکالیف و فشار درسی به دانش‌آموزان تحمیل می‌شود اما در مورد تعلیم و تربیت و چگونه زیستن به آنها چیزی نیاموخته‌ایم و به دانش‌آموز مهارت‌های اجتماعی برای تعامل با جامعه آموزش نداد‌ه‌ایم؛ متأسفانه دانش‌آموزان را در فضای مجازی ولنگار رها کرده‌ایم که پر از مخاطرات و مشکلات روحی زیاد برای آنها است.

 

عضو مجمع نمایندگان استان تهران افزود: گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش باید در ارتباط با مشکلات سخت‌افزاری، تعداد معلمان، رتبه‌بندی معلمان، مطالبات معوق معلمان و ... با هیأت دولت و شخص رئیس جمهور و سازمان برنامه و بودجه در تعامل بوده و همکاری با مجلس را هم در دستور کار داشته باشد./ فارس

 

ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار