اعلام ساعت کاری جدید ادارات زمستان ۱۴۰۴ + جزئیات تصویب آیین‌نامه جبران قدرت خرید اقشار متوسط و کم‌درآمد جامعه تصویب سه آیین‌نامه مهم در دولت / از خدمات سلامت اتباع تا جبران خسارات حوادث طبیعی وزیر دفاع: آمریکا و ایران در تعارض ذاتی با یکدیگر قرار دارند / تنها کشوری که پاسخ دندان‌شکن به اسرائیل  داد، ایران بود سرلشکر موسوی: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران هم‌اکنون در آمادگی کامل اطلاعاتی و عملیاتی قرار دارند مهاجرانی: امروز کشور نه از سیمکارت سفید بلکه از کاهش سرمایه اجتماعی ضربه می‌خورد ضربه کاری اطلاعات به ضدانقلاب/ ۳ عضو دیگر شبکه ضدامنیتی "شکار مزدور" بازداشت شدند شلیک همزمان موشک‌های بالستیک و کروز سپاه در رزمایش اقتدار سخنگوی دولت: تاریخ دقیق اجرای اصلاح قیمت بنزین نهایی نشده است خاتمی: ملت ایران ذلت‌پذیر نیست/ بسیج یک فرهنگ است حمایت دولت از راه‌آهن حومه‌ای تهران واکنش تهران به ادعاهای بی‌اساس درباره جزایر ایرانی پزشکیان: هیچ طرح آبی بدون نظر دانشگاه‌ها اجرا نمی‌شود / تصمیم عجولانه یعنی تخریب محیط‌زیست سرلشکر پاکپور: مادران و همسران شهدا الگویی ماندگار برای نسل‌های آینده هستند آغاز رزمایش نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس

نظر نماینده تهران درباره وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش باید دارای نظریه و مدل تعلیم و تربیت باشد و بتواند این وزارتخانه را از انبوه چالش‌ها و مشکلات عبور دهد گفت: به دانش‌آموزان چگونگی زیستن و تعامل با اجتماع و مهارت را نیاموخته‌ایم.
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۳ - ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - 2021 November 21
کد خبر: ۱۱۰۵۹۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره اقداماتی که وزیر آینده آموزش و پرورش باید انجام دهد اظهار داشت: دومین وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش هم نتوانست از مجلس رأی لازم را برای تصدی در وزارتخانه مهم و زیربنایی آموزش و پرورش کسب کند. آیت‌الله رئیسی در سریع‌ترین زمان ممکن گزینه پیشنهادی جدید را برای ساماندهی مشکلات و چالش‌های این وزارتخانه به مجلس معرفی کرد.

 

الهیان افزود: گزینه پیشنهادی وزارت مهم و استراتژیک آموزش و پرورش باید فردی باسابقه، متخصص و با تجربه در حوزه تعلیم و تربیت باشد زیرا به نظر می‌رسد مهم‌ترین بحران وزارت آموزش و پرورش در طول چند ماه اخیر عدم وزیر در این وزارتخانه بوده که باید وزیر آن دارای مدل و نظریه در حوزه تعلیم و تربیت باشد.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز مشکل اصلی نوجوانان ما بحران بی‌هویتی است که حاصل نداشتن یک الگو برای تعلیم و تربیت در طول سال‌های گذشته بوده است.

 

وی تصریح کرد: حفظیات تکالیف و فشار درسی به دانش‌آموزان تحمیل می‌شود اما در مورد تعلیم و تربیت و چگونه زیستن به آنها چیزی نیاموخته‌ایم و به دانش‌آموز مهارت‌های اجتماعی برای تعامل با جامعه آموزش نداد‌ه‌ایم؛ متأسفانه دانش‌آموزان را در فضای مجازی ولنگار رها کرده‌ایم که پر از مخاطرات و مشکلات روحی زیاد برای آنها است.

 

عضو مجمع نمایندگان استان تهران افزود: گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش باید در ارتباط با مشکلات سخت‌افزاری، تعداد معلمان، رتبه‌بندی معلمان، مطالبات معوق معلمان و ... با هیأت دولت و شخص رئیس جمهور و سازمان برنامه و بودجه در تعامل بوده و همکاری با مجلس را هم در دستور کار داشته باشد./ فارس

 

ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار