تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال جانی دوباره گرفت هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در قم آنفلوآنزای تابستانی از راه رسید/ این استان‎‌ها بالاتر از آستانه هشدار محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود اختلال همزمان در ایتا، بله و سروش پلاس ۱۴ شهر ایران رکورددار گرما در خرداد ۱۴۰۵ گرمای کشنده در اروپا؛ ۳ کشته در فرانسه و هشدار بی‌سابقه برای انگلیسی‌ها

شرط سنی شرکت در فراخوان هیات علمی

شرط سنی شرکت در فراخوان هیات علمی دبیر هیات عالی جذب اعضای هیئت علمی شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت:شرط سنی شرکت در فراخوان هیئت علمی به ۴۰ سال رسید
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۸ - ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 01
کد خبر: ۱۱۱۹۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر جواد محمدی دبیر هیئت عالی جذب اعضای هیئت علمی شورای عالی انقلاب فرهنگی در اخبار شبکه چهار اظهار کرد: متقاضیانی که دارای مدرک دکتری بوده و سن شان زیر ۴۰ سال است تقاضا را برای عضویت در هیئت علمی می توانند اقدام کنند. افراد بالای ۴۰سال برای اینکه ۳۰ سال در دانشگاه های فعالیت کند توان شان کمتر خواهد بود و به همین دلیل شرط سنی را به ۴۰ سال رسانده ایم.

او ادامه داد: اگر افرادی که سن آنها بالاتر از ۴۰ سال است به شرط داشتن سابقه علمی خوب برای عضویت اقدام کنند. افرادی که از خارج برگشته و آثار علمی خوبی دارند برای عضویت در هیئت علمی دانشگاه ها سوابق شان بررسی خواهد شد.

محمدی بیان کرد: سامانه ما برای عضویت افراد ۴۰ سال باز شده است اما امر فردی دارای مقالات متعدد خوب و سابقه درخشان علمی باشد و باعث شده تا سطح دانشگاه ها ارتقا پیدا کنند در این صورت جذب این افراد بررسی می شود.در برخی از دانشگاه های نظامی و حوزه های علمیه به دلیل اینکه افراد دوره های مختلفی به صورت هم زمان می گذرانند و سن آنها بالای ۴۰ سال است شرایط شان بررسی خواهد شد.

به گفته ی این مقام مسئول، بنیاد ملی نخبگان هر ساله ۱۰۰ نفر را بدون شرکت در فراخوان می تواند جذب کند و اگر فردی با سابقه علمی خوب از خارج به ایران برگشته با تائید بنیاد نخبگان ، طی نامه ای به دانشگاه ها بدون شرکت در فراخوان جذب می شوند./باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
زینب
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
0
0
سلام
دبیر هیات عالی جذب شما اطلاع ندارید که در وزارت بهداشت هم بعضی گروه ها طرح ها اجباری و یا اختیاری دارند که موجب می شود فارغ التحصیلی ان ها تا دکترا بیش از دانش آموختگان وزارت علوم بکشد
آیا اطلاع ندارید که در وزارت بهداشت تعهد طرح هیات علمی داریم واگر کسی طرح خود را سازمان را شروع کرد حق شرکت در فراخوان جذب تا گذشت دو سال را ندارد.
پایان نامه وزارت بهداشت گاها برای بررسی اثر دارو یا مطالعات کوهورت دوره دکترای ان باش از وزارت علوم طول می کشد این موارد را وزارت علوم ندارند
آیا منصفانه است به نظر شما با این اوصاف سن جذب هیات علمی دانش آموختگان وزارت بهداشت و علوم یکی باشد.
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار