نحوه شرکت دانشجویان انصرافی در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱-راهبرد معاصر

نحوه شرکت دانشجویان انصرافی در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱

نحوه شرکت دانشجویان انصرافی در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ اعلام شد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 10
کد خبر: ۱۱۲۹۵۷

به گزارش راهبرد معاصر آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ برای پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود. بیست و هفتمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور همزمان با آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

فرصت ثبت‌نام برای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ از روز سه‌شنبه ۱۶ آذر آغاز شده است و در روز سه‌شنبه ۲۳ آذر به پایان می‌رسد. ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش انجام می‌شود.

نحوه شرکت دانشجویان انصرافی در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱

بر اساس دفترچه راهنمای شرکت در آزمون نحوه شرکت دانشجویان انصرافی اعلام شده است.

دانشجویان شاغل به تحصیل در دوره های غیر روزانه کارشناسی ارشد ناپیوسته (به شرط نداشتن مشکل نظام وظیفه برای برادران) می توانند بدون انصراف از تحصیل، در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ ثبت نام و شرکت کنند.

این متقاضیان پس از اعلام نتایج نهایی در صورت قبولی باید انصراف قطعی از رشته قبلی را به دانشگاه جدید محل تحصیل ارائه دهند. با توجه به رأی هیئت عمومی دیوان عدالت اداری به شماره ۱۹۵۰ شانزدهم اسفند ۱۳۹۹ پذیرفته شدگان دوره روزانه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ می توانند در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ ثبت نام و شرکت کنند.

ضمنا متقاضیان مذکور و نیز دانشجویان در حال تحصیل در دوره روزانه مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سالهای قبل، در صورت تمایل به ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در صورت داشتن سایر شرایط و ضوابط مندرج در این دفترچه راهنما باید تا پایان مهلت‌ مقرر ثبت‌نام‌ آزمون‌ کارشناسی ارشد ناپیوسته‌ سال‌ ۱۴۰۱ از تحصیل‌ انصراف‌ قطعی‌ حاصل‌ کنند و در صورت عدم انصراف قطعی از تحصیل در زمان مقرر، در صورت قبولی در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ قبولی آنان در آزمون لغو خواهد شد./ خبر فوری

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار