کشورهای همسایه باید اولویت اصلی بازار صادراتی باشد-راهبرد معاصر

کشورهای همسایه باید اولویت اصلی بازار صادراتی باشد

دارنده مدال افتخار صادرات با اشاره به نقش رایزن های تجاری در افزایش صادرات، گفت: یکی از موضوعات مهم در توسعه صادرات، موضوع لجستیک ریلی - ‌دریایی است.
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۹ - ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 13
کد خبر: ۱۱۳۵۰۹

به گزارش راهبرد معاصر حسن بقائی در خصوص حجم صادرات این شرکت اظهار داشت: در سال جاری حجم صادرات 13 میلیون دلار شده که این رقم‌ در سال گذشته 12.5 میلیون دلار بوده است.

وی با اشاره به فرصت های اقتصادی برای توسعه تجارت خارجی اظهار داشت: حضور رایزن های اقتصادی در سفارت خانه ها در دیپلماسی اقتصادی می‌تواند نقش مهمی در جهش صادراتی داشته باشد.

این فعال صادراتی ادامه داد: اولویت اصلی در صادرات باید کشور های همسایه باشد، چون از نظر فرهنگی، شناخت کشورها و امکانات ، نسبت به آنها اطلاعات بیشتری داریم، بنابراین می توانیم بازار صادراتی را در کشورهای همسایه دنبال کنیم.

بقائی در خصوص مهم‌ترین موضوع موثر در رشد صادرات ، گفت: یکی از مهم‌ترین عواملی که در توسعه صادرات می‌تواند نقش‌ داشته باشد، موضوع لجستیک (ریلی و دریایی ) و‌شیوه های مختلف در این زمینه است که در حال پیگیری است و ‌می‌تواند نقش موثری در توسعه صادرات و‌جهش آن داشته باشد.

مدال افتخار صادراتی در بیست و‌ پنجمین سالروز ملی صادرات به حسن بقائی مدیر عامل شرکت پاکسان به عنوان کسی که چند سال پیاپی صادرکننده نمونه انتخاب شده است ‌، اهدا شد./تسنیم

کلمات کلیدی: حسن بقائی صادرات
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده