اطلاعیه جدید صندوق بازنشستگی کشوری درباره خرید اقساطی لوازم خانگی-راهبرد معاصر

اطلاعیه جدید صندوق بازنشستگی کشوری درباره خرید اقساطی لوازم خانگی

صندوق بازنشستگی کشوری درباره خرید اقساطی کالای خانگی اطلاعیه جدیدی منتشر کرد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۹ - ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - 2021 October 23
کد خبر: ۱۰۶۵۹۱

به گزارش راهبرد معاصر صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه‌ای از تکمیل ظرفیت طرح خرید لوازم خانگی و موکول شدن ادامه این طرح پس از تامین اعتبار مجدد خبر داد.  در این اطلاعیه اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، آمده است: به اطلاع بازنشستگان عزیز می‌رساند با توجه به تکمیل ظرفیت طرح خرید لوازم خانگی (سایت انتخابی نو) و اتمام اعتبار تخصیص یافته به تفاهم‌نامه مشترک صندوق بازنشستگی کشوری با گروه انتخاب و بانک صادرات ایران با عنوان طرح خرید قسطی لوازم خانگی ایرانی، ادامه خرید متقاضیان در قالب این طرح، پس از تامین مجدد اعتبار از سر گرفته خواهد شد.

گفتنی است صندوق بازنشستگی کشوری در حال رایزنی و اخذ مجدد تسهیلات لازم و هماهنگی جهت اجرای طرح در آینده نزدیک است که پس از تحقق شرایط لازم، نحوه ثبت‌نام و زمان آن مجدداً به اطلاع بازنشستگان محترم خواهد رسید.

لازم به یادآوری است که صندوق بازنشستگی کشوری طرح خرید کالای خانگی ایرانی را در قالب بسته هفتم طرح یاری از ۲۰مهرماه ۱۳۹۹ با ارائه تسهیلات حداکثر ۵۰میلیون تومان با اقساط ۶۰ماهه و سود ۱۰درصد به بازنشستگان تحت پوشش ارائه کرد./صندوق بازنشستگی

شرایط و ضوابط طرح خرید اقساطی کالای خانگی بازنشستگان از سایت انتخابی نو

پیرو امضای تفاهم‌نامه صندوق بازنشستگی کشوری با بانک صادرات ایران و گروه انتخاب، که تأمین‌کننده و فروشنده لوازم خانگی است، این امکان فراهم شده است تا بازنشستگان و وظیفه‌بگیران گرامی بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را به صورت قسطی خریداری کنند.
شرایط و چگونگی خرید لوازم خانگی به شرح زیر است:

برای هر یک از بازنشستگان، اعتبار مشخصی (حداکثر ۵۰ میلیون تومان) برای خرید لوازم خانگی در نظر گرفته شده است. این اعتبار بر اساس خالص دریافتی حقوق ماهانه محاسبه شده است. در هر خرید، ۲ درصد از بهای کالا به صورت نقدی (صرفا از طریق سپهر کارت بانک صادرات بازنشسته گرامی) دریافت می‌‌شود و ۹۸ درصد باقیمانده با سود سالانه ۱۰ درصد در ۶۰ قسط مساوی (پنج ساله) از حقوق ماهانه کسر خواهد شد.

در صورتی که بهای کالا، بیش از سقف اعتبار در نظر گرفته شده باشد، مبلغ اضافه بر اعتبار باید به صورت نقدی پرداخت شود.

استفاده از اعتبار در نظر گرفته شده، کاملا اختیاری است و بازنشستگان می‌توانند در صورت تمایل در یک یا چند نوبت از این اعتبار استفاده کنند.

مهلت استفاده از اعتبار خرید قسطی لوازم خانگی تا شهریورماه سال ۱۴۰۱ است.

خرید لوازم خانگی صرفا از طریق فروشگاه اینترنتی گروه انتخاب در نشانی www.entekhabino.com انجام می‌شود و کالای خریداری شده درب منزل به شما تحویل داده خواهد شد.

هزینه حمل و نقل تا درب منزل برعهده گروه انتخاب و از درب منزل تا داخل آپارتمان برعهده خریدار است.

اطمینان از سلامت کالای خریداری شده هنگام تحویل و رعایت شرایط نصب و گارانتی کالا بر عهده خریدار است و صندوق بازنشستگی کشوری هیچ مسؤولیتی در این خصوص برعهده نخواهد داشت.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده