قوه قضاییه: هیچ اتفاق جدیدی در پرونده تتلو رخ نداده است تولید داروی خوراکی ضدسرطان از مهرماه استرداد جاعل و کلاهبردار ۱۱ هزار میلیاردی به کشور هواشناسی ایران ۱۴۰۴/۴/۲۸؛ موج گرما در راه ایران حکم اعدام سه متجاوز به عنف در گرگان اجرا شد اطلاعیه آموزش و پرورش درباره ادعای تقلب در آزمون مدارس سمپاد آخرین وضعیت اختلالات GPS در تهران و دیگر نقاط کشور اتهام تجاوز به ۸ زن در پرونده «کیوان» / شیما قوشه، وکیل: متهم با قرار وثیقه ۲۰ میلیارد تومانی آزاد است دریافت یارانه برای مرد تاجر ۲ میلیارد تومان تمام شد! وزیر علوم: ۸۵ درصد داوطلبان بدون کنکور وارد دانشگاه‌ها می‌شوند/ به سمت حذف کنکور می‌رویم ویروس گوارشی جدید در راه است؟ وزیر آموزش و پرورش: از میان ۹۰۰ هزار شرکت کننده مرحله اول کنکور، ۵۰۰ هزار نفر داوطلب دانشگاه فرهنگیان بودند/ ۷۲ هزار نفر وارد مرحله ارزیابی تکمیلی شدند آلمان موفق به ساخت ماده‌ای شد که تا به امروز وجود نداشت آغاز به کار رسمی تاکسی اینترنتی تهران؛ به زودی ممنوعیت عمل جراحی زیبایی توسط پزشکان عمومی برداشته شد

توضیحات نماینده مجلس درباره اجرای قانون رتبه‌بندی ‌معلمان و ترمیم حقوق معلمان

نماینده مردم بجنورد و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: علاقه مجلس این بود که در وضعیت دریافتی معلمان تغییرات محسوسی ایجاد شود که البته با قانون فعلی٬ حقوق معلمان تا حدی ترمیم خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۶ - ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 16
کد خبر: ۱۱۳۸۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزاش راهبرد معاصر؛ محمد وحیدی با اشاره به تصویب قانون رتبه‌بندی معلمان در مجلس شورای اسلامی٬ اظهار داشت: در مجلس تلاش شد تا به این درک برسیم که وقتی می خواهیم نظام شایستگی را در سازمان مهم تعلیم و تربیت ایجاد کنیم 50 سال آینده را باید ببینیم.

 

وی با اشاره به اینکه مجلس تلاش کرد تا مشکلات شکلی این قانون از قبلی اصل رتبه‌بندی‌ها تا حد زیادی رفع شود٬ افزود: تلاش ما تصویب کامل این قانون بعد از 10 سال بود که البته با توجه به مقدورات دولت و مشکلات بودجه کشور٬ لایحه فعلی به تصویب رسید. نباید براساس یک پیش‌بینی غلط بین رتبه‌ها عددگذاری کنیم.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید هدف نهایی این قانون٬ ارتقای سطح آموزش کشور باشد٬ گفت: گذاشتن درصد بین رتبه‌های کسب شده حذف انگیزش و بی‌عدالتی آموزشی است که با روح قانون رتبه‌بندی مغایر است و تلاش شد تا این بند حذف شود که با همت نمایندگان این تبصره حذف شد. در سند تحول بنیادین انگیزش رقابتی بین معلمان آمده است.

 

وحیدی ادامه داد: در مجلس تصویب شد که ممیزها در استان‌ها که معتمدین نمایندگان هستند برای رتبه بندی تعیین تکلیف کنند و اگر قرار هست 10 سال آینده عده‌ای بخواهند استادیار و دانشیار معلم بشوند حذفشان نکنیم و هم‌اکنون فرصت را از دست ندهیم که بعد پشیمانی به بار بیاورد. بعد از 10 سال نظام رتبه بندی معلمان باید براساس یک نظام‌ شایستگی اتفاق بیفتد.

 

وی تصریح کرد: امیدواریم بعد از 10 سال نظام رتبه‌بندی معلمان براساس یک نظام‌ شایستگی اتفاق بیفتد. علاقه مجلس این بود که در وضعیت دریافتی معلمان تغییرات محسوسی ایجاد شود که البته با قانون فعلی٬ حقوق معلمان تا حدی ترمیم خواهد شد./ تسنیم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عبدالله
United States of America
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
0
0
مقدورات دولت و مشکلات بودجه کشورباید برای همه کارمندان باشد ته فقظبرای معلمان ...
آخرین اخبار