شمارش معکوس برای ساماندهی کارکنان/ نیرو‌های شرکتی تا ۲ هفته دیگر صبر کنند توانیر: صنعت برق ۲۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی و ۱۸۵ هزار میلیارد تومان زیان انباشته دارد وکیل بابک زنجانی: کرسنت در تلاش است اموال موکلم در مالزی را ضبط کند متناسب سازی حقوق بازنشستگان فولاد واریز شد + اطلاعیه صندوق بازنشستگی نتیجه برندگان قرعه‌کشی ایران خودرو اعلام شد جزئیات کشف بزرگ‌ترین زمین‌خواری ایران به مساحت هزار هکتار عوارض سنگین وضع شده برای رانندگان ایرانی در ترکیه لغو شد مجمع تشخیص با پرداخت کامل متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان دولت موافقت کرد شرایط معافیت مالیاتی موسسات خیریه تغییر کرد + جزییات  افزایش تقاضا برای آپارتمان‌های زیر قیمت / آخرین وضعیت بازار مسکن برنامه فروش محصولات ایران خودرو دیزل در بورس کالا هشدار منظور درباره معامله طلا در بورس با نرخ غیرواقعی دلار نمره فروش خودرو‌های برقی ۲۰ شد ستاد مبارزه با قاچاق کالا: بر اساس مصوبه دولت، همه گوشی‌ها می‌توانند رجیستری را انجام دهند حداقل و حداکثر عیدی امسال کارگران اعلام شد + جزئیات

چرا سهمیه سوخت جبرانی وسایل نقلیه عمومی واریز نشد؟

مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: واریز سهمیه سوخت جبرانی وسایل نقلیه عمومی نیازمند تشکیل کارگروه مدیریت مصرف است.
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۲ - ۰۱ دی ۱۴۰۰ - 2021 December 22
کد خبر: ۱۱۴۷۷۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ مسعود رضایی مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران درباره واریز سهمیه‌های جبرانی پس از حمله سایبری به این سامانه گفت: در آذرماه سهمیه‌های جبرانی ۵ لیتری و ۱۰ لیتری که برای وسایل نقلیه شخصی در نظر گرفته شده بود، واریز شد، اما برای خودرو‌های عمومی واریزی صورت نگرفت، زیرا باید جزئیات آن در یک کارگروه مشخص می‌شد. به دلیل تغییرات مدیریتی که صورت گرفت، هنوز جلسه این کارگروه برگزار نشده است.

 

او افزود: چون سهمیه‌های جبرانی واریز نشده مربوط به بخش حمل و نقل عمومی است در نتیجه باید وزارت کشور در این جلسه شرکت کند.وزارت کشور متولی شناسایی خودروهای عمومی است که سهمیه جبرانی برای آن ها واریز نشده است. زیرا تمام این خودرو‌ها فعال نیستند و سهمیه باید به کارت خودرو‌هایی که فعال هستند، واریز شود.

 

رضایی گفت: نحوه تخصیص سهمیه جبرانی برای خودرو‌های عمومی نیز باید در کارگروه مدیریت مصرف که متشکل چند وزارتخانه مانند وزارت نفت، وزارت کشور و وزارت صنعت است، مشخص شود. یعنی این کارگروه باید پس از تصویب میزان سهمیه جبرانی برای خودرو‌های عمومی، مشخص کند که این سهمیه باید به چه کسانی و با چه مکانیزمی پرداخت شود.

 

او توضیح داد: ممکن است این طور تصویب کنند که کارت سوخت این دسته از وسایل نقلیه، شارژ شود یا این که سهمیه جبرانی بخش حمل و نقل عمومی مانند تاکسی‌های اینترنتی به صورت اعتباری در کارت بانکی آن‌ها واریز شود. بنابراین، کارگروه مدیریت مصرف باید حتما برگزار شود تا خودرو‌های هدف را شناسایی کنند و تخصیص برای آن‌ها نیز صورت بگیرد. تلاش بر این است که در نیمه ابتدایی دی ماه، این کارگروه تشکیل شود و حدود یک تا دو هفته پس از دریافت مصوبه این کارگروه، می‌توانیم آن را عملیاتی کنیم./باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار