ترکیب احتمالی استقلال مقابل فولاد؛ مزد ستاره استقلال و ساعت دیدار!-راهبرد معاصر

ترکیب احتمالی استقلال مقابل فولاد؛ مزد ستاره استقلال و ساعت دیدار!

استقلال در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف فولاد می‌رود. در ادامه ساعت دیدار استقلال و فولاد خوزستان در امروز 8 دی 1400 را بخوانید.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۰۸ دی ۱۴۰۰ - 2021 December 29
کد خبر: ۱۱۵۶۸۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ استقلال، تیم صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر، امروز از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد می‌رود تا بعد از تقابل سپاهان – پرسپولیس در همین هفته، دومین بازی حساس امروز را برگزار کند. استقلال پیش از این بازی با ۲۵ امتیاز صدرنشین است و فولاد در رده هفتم جدول رده بندی قرار گرفته است.

 

 استقلال این روز‌ها تیم کاملی نشان داده است؛ همان قدر که درخط دفاعی مستحکم است و گل نمی‌خورد، در خط حمله هم فرمول را پیدا کرده و چندین بازی است که موفق به گلزنی می‌شود. آخرین دیدار استقلال در لیگ برتر برابر پدیده بود که این تیم موفق شد با ۳ گل از سد رقیب عبور کند. نکته قابل توجه در آن بازی گلزنی رودی ژستد مهاجم خارجی استقلال و البته گلزنی آرمان رمضانی بود. آرمان که در جام حذفی هم برای استقلال گل زده بود در دیدار برابر پدیده در ترکیب اصلی قرار گرفت و مجددا موفق به گلزنی شد.

حال از آنجا که استقلال کلین شیت کرده پس بعید است که فرهاد مجیدی به ترکیب خط دروازه و دفاعی تیمش برای بازی با فولاد دست بزند. از طرفی، آرمان رمضانی هم همچنان مزد گلزنی هایش را از فرهاد مجیدی خواهد گرفت و به نظر می‌رسد در ترکیب اصلی تیم برابر فولاد به میدان برود. تنها دغدغه فرهاد مجیدی، سرماخوردگی کوین یامگا است. او البته روز گذشته به تمرینات برگشته و حالا با توجه به مصدومیت وریا غفوری، فرهاد باید انتخاب کند که این بازیکن خارجی در ترکیب اصلی قرار بگیرد یا خیر.

 

ترکیب احتمالی استقلال مقابل فولاد:
سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، عارف آغاسی، جعفر سلمانی، مهدی مهدی پور، کوین یامگا، زبیر نیک نفس، امیرحسین حسین زاده، رودی ژستد و آرمان رمضانی./ فرارو

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده