ادارات خوزستان دورکار شدند / آلودگی هوا ساعت کاری برخی شهر‌ها را تغییر داد پژوهشگران انگلیسی، سیستم هشدار سرطان ساختند آغاز انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد بازگشایی دوطرفه جاده چالوس پس از محدودیت ۴ ساعته یکطرفه شدن جاده چالوس؛ ترافیک سنگین است رونمایی از رقیب مدرن و پرادعای آیفون ۱۷ پرو مکس / شیائومی ۱۷ پرو مکس به بازار آمد؟   خواهر‌خواندگی بندرعباس و مومباسا در کنیا وضعیت دما و بارش کشور تا اوایل آبان‌ماه پیش‌بینی وقوع شفق‌های قطبی در مریخ ممکن شد؟ یک متهم به دلیل ۱۴۰ مورد سقط جنین غیرقانونی به اعدام محکوم شد کشف و امحای ۳.۵ تن ماری جوانا در ایذه/ شهادت مامور پلیس در درگیری با سوداگران مرگ افزایش تعرفه پرستاران کلید خورد /پیشنهاد معافیت مالیات پلکانی پرستاران در بودجه ۱۴۰۵ عامل ضرب و شتم وحشیانه بانوان در باقرشهر دستگیر و راهی زندان شد + فیلم هوش مصنوعی، رایانه شما را از طریق تصاویر آنلاین هک می‌کند وضعیت استخدامی معلمان غیررسمی به زودی مشخص می‌شود + جزئیات سرعت طوفان سیستان برای دومین روز متوالی از ۱۰۰ کیلومتر گذشت

انتقاد تند رئیس پلیس راهور از خودروسازان/ در حادثه بهبهان ایربگ هیچ خودرویی باز نشد

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی کشور با انتقاد از کیفیت خودرو‌های داخلی گفت: در حادثه بهبهان، ایربگ هیچ خودرویی باز نشده بود.
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۶ - ۲۲ دی ۱۴۰۰ - 2022 January 12
کد خبر: ۱۱۷۴۴۴

به گزارش راهبرد معاصر، سردار سیدکمال هادیانفر در ششمین رزمایش ارتقاء توان و تحرک عملیاتی پلیس راهور فرماندهی انتظامی کشور با اشاره به تصادفات اخیر در جاده‌های کشور، اظهار کرد: ما در شرایط زمستانی ابلاغ کردیم هر جا همکاران احساس نگرانی در تردد کردند، مسیر را به سرعت مسدود کنند و اجازه تردد ندهند، اما بعضا شرایط جوی پایدار است و کمتر از نیم ساعت یا ۲۰ دقیقه شرایط جوی نامساعد می‌شود.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی کشور افزود: عدم رعایت فاصله طولی منجر به تصادف می‌شود در همین حادثه بهبهان که بسیار دلخراش بود، ایربگ هیچ خودروی باز نشد.

وی ادامه داد:: چرا ارابه مرگ تولید می‌کنیم؟ چرا استاندارد‌ها کنترل نمی‌شود؟ چرا وزارت صمت کنترل نمی‌کند؟ حتماً باید خودروساز‌ها در این حادثه به مراجع قضائی معرفی شوند. اینکه بگوییم رانندگان در حادثه بهبهان دقت نداشته‌اند درست است، اما سازمان‌های مربوط چه نقشی داشتند؟

وی متذکر شد: پلیس بار‌ها نسبت به شرایط جوی، استفاده از زنجیر چرخ و دید کافی اطلاع‌رسانی می‌کند، اما ما نمی‌توانیم به ازای ۳۷ میلیون وسیله نقلیه ۳۷ میلیون پلیس برای کنترل بگذاریم.

هادیانفر عنوان کرد: چرا رانندگان تریلی و کامیون حین خستگی رانندگی و از جاده فرعی استفاده می‌کنند تا به طور مثال در سنندج سانحه ایجاد شود. شرکت‌های اتوبوسرانی مسئول کنترل رانندگان خود هستند رانندگان نیز باید به مسافران تذکر دهند تا کمربند استفاده کنند./تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار