رسیدگی به ۸۹ پرونده کثیرالشاکی برداشت غیرمجاز اینترنتی موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات جمعی از محکومان دادگاه‌ها یکطرفه شدن جاده چالوس از ساعت ۱۲ امروز رگبار باران و وزش باد در برخی استان‌ها/دما در نیمه شرقی کاهش می‌یابد وضعیت آب‌ و هوا و جاده‌ها، امروز ۶ فروردین ۱۴۰۴؛ ترافیک سنگین در محور چالوس و آزاد راه تهران - شمال جانشین فرمانده انتظامی: وجود اتباع خارجی غیر مجاز بسیار خطرناک است و جرم محسوب می‌شود مقام‌های بهداشتی: میزان ابتلا به سل پس از همه‌گیری کووید به شکل نگران‌کننده‌ای افزایش یافته است توقف سفر‌های دریایی؛ تردد مسافری به هرمز و قشم ممنوع شد پیش‌بینی وضعیت هوا طی چند روز آینده افزایش تلفات جاده‌ای در نوروز؛ ۳۳۴ فوتی و بیش از ۸۳۰۰ مجروح ساعت کاری ادارات و بانک‌ها از ۵ فروردین ۱۴۰۴ اعلام شد هواشناسی ایران ۵ فروردین؛ هشدار بارش‌های رگباری و کاهش دما در ۸ استان شرایط جدید رتبه‌بندی مدارس / برنامه ارتقای کیفیت مدارس بارش باران و رعد و برق در برخی استان‌ها/ وزش باد شدید در نیمه شرقی کشور تمدید محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال تا ۱۶ فروردین

انتقاد تند رئیس پلیس راهور از خودروسازان/ در حادثه بهبهان ایربگ هیچ خودرویی باز نشد

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی کشور با انتقاد از کیفیت خودرو‌های داخلی گفت: در حادثه بهبهان، ایربگ هیچ خودرویی باز نشده بود.
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۶ - ۲۲ دی ۱۴۰۰ - 2022 January 12
کد خبر: ۱۱۷۴۴۴

به گزارش راهبرد معاصر، سردار سیدکمال هادیانفر در ششمین رزمایش ارتقاء توان و تحرک عملیاتی پلیس راهور فرماندهی انتظامی کشور با اشاره به تصادفات اخیر در جاده‌های کشور، اظهار کرد: ما در شرایط زمستانی ابلاغ کردیم هر جا همکاران احساس نگرانی در تردد کردند، مسیر را به سرعت مسدود کنند و اجازه تردد ندهند، اما بعضا شرایط جوی پایدار است و کمتر از نیم ساعت یا ۲۰ دقیقه شرایط جوی نامساعد می‌شود.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی کشور افزود: عدم رعایت فاصله طولی منجر به تصادف می‌شود در همین حادثه بهبهان که بسیار دلخراش بود، ایربگ هیچ خودروی باز نشد.

وی ادامه داد:: چرا ارابه مرگ تولید می‌کنیم؟ چرا استاندارد‌ها کنترل نمی‌شود؟ چرا وزارت صمت کنترل نمی‌کند؟ حتماً باید خودروساز‌ها در این حادثه به مراجع قضائی معرفی شوند. اینکه بگوییم رانندگان در حادثه بهبهان دقت نداشته‌اند درست است، اما سازمان‌های مربوط چه نقشی داشتند؟

وی متذکر شد: پلیس بار‌ها نسبت به شرایط جوی، استفاده از زنجیر چرخ و دید کافی اطلاع‌رسانی می‌کند، اما ما نمی‌توانیم به ازای ۳۷ میلیون وسیله نقلیه ۳۷ میلیون پلیس برای کنترل بگذاریم.

هادیانفر عنوان کرد: چرا رانندگان تریلی و کامیون حین خستگی رانندگی و از جاده فرعی استفاده می‌کنند تا به طور مثال در سنندج سانحه ایجاد شود. شرکت‌های اتوبوسرانی مسئول کنترل رانندگان خود هستند رانندگان نیز باید به مسافران تذکر دهند تا کمربند استفاده کنند./تسنیم

ارسال نظر
آخرین اخبار