توقف موقت صدور مجوز خریدوفروش آنلاین طلا / اعلام ضوابط جدید تا ۵۰ روز دیگر خانه‌های مناطق ۴ و ۵ تهران گران شد + جدول قیمت‌ها ۷۹۲۸ قطعه سکه تمام و ربع ضرب ۱۴۰۳ در حراج مرکز مبادله فروخته شد + قیمت جزئیات فروش محصولات سایپا و پارس خودرو ویژه دهه فجر واکنش سازمان برنامه و بودجه به افزایش یارانه‌ها توضیحات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران درباره طرح «وفاق مهر» معرفی بی وای دی سیل ۰۶ جی تی در نمایشگاه خودرو تهران ۱۴۰۳ + عکس افزایش باورنکردنی قیمت آیفون ۱۶ / رشد ۵۰ میلیونی قیمت‌ها پس از رجیستری + جدول قیمت وزیر راه: پیگیر برقراری پرواز پاریس هستیم/ ارتباط ایران ایر با لغو پرواز تهران - پاریس شایعه است بادنجان رکورددار گرانی خوراکی‌ها شد قیمت طلا، سکه و ارز امروز پنجشنبه ۱۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۳ + جدول  قیمت طلا آبشده نقدی، امروز ۱۱ بهمن ۱۴۰۳ واکنش سازمان هواپیمایی کشوری به لغو پرواز تهران-پاریس: فرانسه دلیل روشنی اعلام نکرده است قیمت دلار مبادله‌ای امروز ۱۱ بهمن ۱۴۰۳ مه‌گرفتگی پرواز‌های فرودگاه مشهد را متوقف کرد

چرا ایربگ خودروهای حادثه بهبهان باز نشد؟

مدیرکل نظارت بر اجرای استاندارد صنایع فلزی، گفت: باید در این موضوع نخست بررسی شود آیا ایربگ های سمت سرنشین قفل بوده است یا خیر! در ضمن اگر پلیس گزارش تخلف خودروساز را به ما ارائه کند، از مراجع قضایی پیگیری می کنیم.
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۴ - ۲۲ دی ۱۴۰۰ - 2022 January 12
کد خبر: ۱۱۷۴۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ پیمان پیرایش  در خصوص اظهارات اخیر رئیس پلیس راهور مبنی بر اینکه در حادثه تصادف بهبهان ایربگ هیچ خودرویی بازنشده است، اظهار داشت: تمام خودروهای تولیدی از سال 1389 مشمول استانداردهای اجباری هستند و باید آزمون های لازم را انجام دهند.

 

وی با بیان اینکه حتی برخی از آزمون ها در خارج از کشور بر روی محصولات اعمال می شود، افزود: تازمانی که این آزمون ها انجام نشود گواهی لازم برای اخذ مجوز شماره گذاری صادر نخواهد شد.براساس همین مطلب اینکه محصولی از شرکت خودروساز بدون لحاظ استانداردها خارج شود غیرممکن است.

 

مدیرکل نظارت بر اجرای استاندارد صنایع فلزی سازمان ملی استاندارد ایران با تاکید براینکه در آزمون ها برخورد از روبرو ، عقب و سمت راست و چپ خودرو انجام می شود، گفت: این آزمون ها نشان می دهد که در نهایت محصول امکان شماره گذاری دارد یا خیر.

 

پیرایش با ارائه توضیحاتی درمورد حادثه بهبهان، گفت: باید در این موضوع نخست بررسی شود آیا ایربگ های سمت سرنشین قفل بوده است یا خیر! چرا که امکان قفل شدن ایربگ وجود دارد، شاید در این حادثه برخی از خودروها ایربگ سمت سرنشین را قفل کرده باشند.

 

وی اضافه کرد: البته باید دقت کرد خودروهای حادثه دیده قبل از سال 89 تولید شده اند یا خیر. زیرا نصب ایربگ از سال 92 اجباری شده و از سال 89 استانداردهای اجباری برای شماره گذاری خودرو مورد تصویب قرار گرفته است.

 

مدیرکل نظارت بر اجرای استاندارد صنایع فلزی با اعلام اینکه باید توجه کنید که این حادثه بسیار شدید بوده است، گفت: پلیس راهور مورد به مورد اگر گزارشی مبنی بر تخلف خودروساز در این حادثه دارد به ما اعلام کند که ما از مراجع قضایی پیگیری کنیم. به عنوان نمونه اگر برخورد از روبرو صورت گرفته و ایربگ باز نشد و پشت و سقف خودرو سالم است تخلف انجام شده و باید پیگیری لازم صورت گیرد./ تسنیم

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
0
0
آقای رئیس اگر یادتان باشد علت دپی خودرو در خودروسازی ها کمبود ایربگ وارداتی بود
ایربگ ها اصلا ایرانی نیست
ایراد را در ایربگ های وارداتی کره ای جستجو کنید