عراقچی: گروسی به فشار‌های غیرموجه برخی کشور‌ها وقعی ننهد ادعای رسانه ایتالیایی: استقلال با پیشنهاد ۴ میلیون یورویی به‌دنبال استراماچونی است حزب‌الله: در زمان و مکان مناسب پاسخ اسرائیل را می‌دهیم سانحه تصادف برای نایب قهرمان کشتی المپیک جزییات دستگیری سرشبکه قاچاق سوخت در هرمزگان نتیجه برندگان قرعه‌کشی ایران خودرو اعلام شد جزئیات کشف بزرگ‌ترین زمین‌خواری ایران به مساحت هزار هکتار اطلاعیه باشگاه استقلال در خصوص اظهارات اخیر موسیمانه رئیس جمهور مصر: در ظلم کوچاندن ملت فلسطین مشارکت نخواهیم کرد مجمع تشخیص با پرداخت کامل متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان دولت موافقت کرد استارلینک برای آیفون فعال شد مبلغ عیدی کارمندان دولت ۱۴۰۴ مشخص شد معاون وزیر کشور: ۲ میلیون مهاجر غیرقانونی افغانستانی در ایران زندگی می‌کنند تیراندازی یکی از اراذل و اوباش سابقه دار هنگام تردد با خودرو شخصی و زخمی شدن یک شهروند کفاشیان و عزیزی‌خادم در انتخابات فدراسیون فوتبال ردصلاحیت شدند

هشدار پلیس درباره باز شدن چرخ‌ خودرو در پیچ‌ها

رئیس پلیس راهور تهران گفت: در برخی خودرو‌ها اگر کمی تندتر بپیچید؛ ممکن است چرخ خودرو باز شود؛ ایربگ که جای خود دارد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۲۶ دی ۱۴۰۰ - 2022 January 16
کد خبر: ۱۱۸۰۱۵

به گزارش راهبرد معاصر حمیدی، رئیس پلیس راهور تهران گفت: باز نشدن ایربگ خودرو‌ها در تهران بسیار زیاد اتفاق افتاده است. در برخی خودرو‌ها اگر کمی تندتر بپیچید؛ ممکن است چرخ خودرو باز شود؛ ایربگ که جای خود دارد.

چرا خودروهای صفر نقص فنی دارند؟

نقص فنی خودروهای صفر داخلی، با سخنان این نمانیده مجلس بار دیگر مورد توجه قرار گرفته است.

کاظم محمدی نیک‌خواه در این مورد در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: اول باید به این نکته توجه کنیم که حق با مشتری است. برخی از قطعات خودرو از کشورهای دیگر تامین می‌شوند.  برخی دیگر از قطعات نیز در داخل کشور تولید می‌شوند و ممکن است بخشی از قطعات تولید شده دچار مشکل باشند.

او افزود: خودروسازان وظیفه نظارت بر این نوع فعالیت‌ها را دارند. خدمات پس از فروش و گارانتی شرکت‌های خودروسازی برای چنین مواقع است. هنگام تحویل خودروها دفترچه‌ای به مشتری داده می‌شود که بر اساس آن فرم، خودرو به مشتری تحویل داده می‌شود. اگر ضعفی در خودرو باشد مشتری نباید خودرو را تحویل بگیرد. اگر بعد از تحویل خودرو دچار نقص فنی بود مشتری آن را به نمایندگی اصلی بر می‌گرداند تا شرکت قطعه ناقص را تعمیر کند.

این کارشناس خودرو ادامه داد: خودروسازها در سال یک میلیون تولیدی دارند و طبیعی است که در این مقدار نقصی وجود داشته باشد. اگر نقصی‌ها در قطعات اصلی خودرو باشد و خودروسازان نیز نتوانند آن خودرو را تعمیر کنند، شرکت باید پاسخگو باشد و موظف است که آن خودرو را تعویض کند.

محمدی نیک‌خواه گفت: اگر نمایندگی اصلی پاسخگوی شکایات نبود، مشتریان باید به بخش خودرویی وزارت صنایع مراجعه و شکایات خود را از آن بخش پیگیری کنند./تجارت نیوز

مطالب مرتبط
ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار