به گزارش راهبرد معاصر، روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد: کندی مقطعی ایجاد شده در پورتال معاونت درمان که در دو روز اخیر باعث ایجاد مشکلاتی برای برخی مراجعان شده بود؛ با تلاش متخصصین فناوری اطلاعات و همکاری سایر دستگاههای ذیربط، در مسیر پایداری کامل بوده و وضعیت پورتال به صورت لحظهای در حال رصد و پیگیری است.
گفتنی است، از ابتدای دیماه تمام اقدامات لازم برای ارائه سرویس پایدار و مناسب سامانه نسخه الکترونیک اتخاذ شده و فرآیند بهبود و تکامل سامانهها نیز به سرعت و با تمام امکانات و ظرفیت درحال انجام است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، تعداد زیادی از شهروندان اعلام کردهاند در روزهای گذشته به دلیل مشکل در سایت تأمین اجتماعی موفق به اخذ اینترنتی نوبت نشدهاند./تسنیم