سخنان آیت‌الله جنتی درباره حضور رئیس‌جمهور در مناطق سیل‌زده-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

سخنان آیت‌الله جنتی درباره حضور رئیس‌جمهور در مناطق سیل‌زده

دبیر شورای نگهبان گفت: سفر رئیس جمهور به مناطق سیل‌زده که چند ساعت بعد از بازگشت از سفر مهم روسیه صورت گرفت، بسیار اقدامی به‌جا بود و این اقدام که در واقع یک الگوی فعالیت جهادی بود، قابل تحسین است.
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۵ - ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - 2022 January 26
کد خبر: ۱۱۹۵۱۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز چهارشنبه (6 بهمن 1400) طی سخنانی در جلسه شورای نگهبان با اشاره به سیل اخیر در برخی مناطق جنوبی کشور، گفت: متاسفانه این سیل خساراتی را به مناطق مسکونی و اموال مردم عزیزمان وارد کرده و موجب گرفتاری مردم شده است.

 

وی افزود: مسئولان موظفند که به این مناطق به خوبی رسیدگی کرده و مشکلات مردم را زودتر برطرف کنند.

 

دبیر شورای نگهبان تصریح کرد: سفر رئیس جمهور محترم به مناطق سیل زده نیز که چند ساعت بعد از بازگشت از سفر مهم روسیه صورت گرفت، بسیار اقدامی به جا بود و این اقدام که در واقع یک الگوی فعالیت جهادی بود، قابل تحسین است.

 

آیت الله جنتی با بیان اینکه مسئولان مربوط به بلایای طبیعی موظفند همیشه آماده باشند تا اگر گرفتاری و مشکلی برای مردم پیش آمد، سریعا دست به کار شده و رفع مشکل کنند، گفت: در بلایای طبیعی نباید مردم دچار مشکلاتی از جمله خوراک و پوشاک باشند و این وظیفه مسئولان است که سریع تر مشکلات معیشتی مردم مناطق سیل‌زده را برطرف کنند که الحمدلله اقداماتی در این زمینه صورت گرفته است.

 

وی اضافه کرد: با توجه به سیلی که الان در مناطق جنوبی کشور آمده، نباید اجازه بدهیم کسی در این فصل سرما بی سر پناه بماند و باید سریع‌تر خانه‌هایی که تخریب شده‌اند، ساخته شوند و زندگی عادی مردم در آن مناطق جریان یابد.

 

دبیر شورای نگهبان در پایان تاکید کرد: از بهترین عبادات، خدمت به خلق خداست و حضور رئیس جمهور و مسئولان در مناطق سیل زده از مصادیق این خدمت است و مردم هم انصافا خدمت گزاران صادق خود را دوست دارند و با آنها همراه هستند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار