اقدام عجیب خلبان ایرانی علیه مسافران ناراضی کیش - تهران+ فیلم-راهبرد معاصر

اقدام عجیب خلبان ایرانی علیه مسافران ناراضی کیش - تهران+ فیلم

به ادعای برخی مسافران، خلبان این پرواز با وجود سرپا بودن مسافرین با زن و بچه کوچک، چندبار اقدام به حرکت ناگهانی و زمین زدن ده‌ها زن و بچه مردم کرده است.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - 2022 January 29
کد خبر: ۱۱۹۷۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر، هواپیمایی وارش پرواز ۵۸۲۱ ساعت ۱۵:۰۰ از کیش به تهران، در شرایطی که دوبار مسافرین را سوار و پیاده کرده (بعد از ۶ ساعت تاخیر) برای اینکه مسافرین ناراضی هواپیما را مجبور به نشستن کند، دست به اقدام عجیبی زده است.

به ادعای برخی مسافران، خلبان این پرواز با وجود سرپا بودن مسافرین با زن و بچه کوچک، چندبار اقدام به حرکت ناگهانی و زمین زدن ده‌ها زن و بچه مردم کرده است.


این هواپیمایی تاکنون توضیحاتی در این‌باره ارائه نداده است./تابناک

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
روابط عمومی وارش
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
0
0
حفظ ایمنی و سلامت پروازها اولویت غیر قابل انکار
هواپیمایی وارش در پی انتشار برخی اخبار و گزارشات غیرواقع و غیر منصفانه و شبهات ایجاد شده توضیحاتی جهت تنویر افکار عمومی اعلام میدارد؛
قوانین و مقررات ارائه شده در دستورالعمل ها و توصیه های دستگاه های نظارتی ایمنی و سلامت پرواز را توصیه نموده و این شرکت نیز آن را همواره سرفصل فعالیت های خود داشته و میدارد. آنچه خلبان پرواز مذکور انجام داده کاملاً منطبق بر داکیومنت های پروازی (دستورالعملها) بوده است و خدشه ای بر عملکرد کادر پروازی وارد نیست. در خصوص حفظ حقوق مسافران نیز تمامی عوامل مستقر در فرودگاه کیش از جمله رییس ایستگاه و سایر عوامل پروازی ضمن عذر خواهی از مسافران پذیرایی و بعضاً هم از طریق سایر شرکت ها اعزام و نهایتاً پرواز در ساعت 21:55دقیقه فرودگاه کیش را به مقصد تهران ترک نموده است. شرکت هواپیمایی وارش ضمن احترام به مسافران همانطور که در صدر نیز به آن اشاره شد در رعایت اصول ایمنی به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی تحت تاثیر جو سازی های هدفمند فضای مجازی قرار نخواهد گرفت. پرواز شماره 5821 کیش-تهران در مورخه 1400/11/01 به دلیل نقص فنی با تاخیر مواجه گردید و پس از اعزام تیم فنی شرکت و ارسال قطعه و رفع نقص، هواپیما فرودگاه کیش را به مقصد تهران ترک نمود. در پایان اگر چه نگاه هواپیمایی وارش همواره بر حقانیت مسافران بوده و هست، اما این موضوع را نمی توان نادیده گرفت که عدم همکاری تعداد معدودی از مسافران به جهت عدم توجه به اصول و مقررات لازم الاجرا، در طولانی تر شدن مدت این پرواز بی تاثیر نبود. تلفن: ۴۹۷۴۳ داخلی ۱۵۶ روابط عمومی / ۰۹۰۲۹۵۶۸۸۰۶
تحلیل های برگزیده