نام سرمربی آینده استقلال لو رفت! + عکس-راهبرد معاصر
پیغام یک پرسپولیسی برای فولاد در آستانه بازی با استقلال +عکس کرمانی مقدم: اشتباهات داوری نبود استقلال با ارفاق پنجم می‌ شد اقدام تازه سازمان برنامه برای حل مشکلات معیشتی معلمان + جزئیات اجرای رتبه بندی معلمان آخرین قیمت طلا، سکه، دلار و ارز در بازار امروز 24 اردیبهشت 1403 احکام حقوقی جدید بازنشستگان تامین‌ اجتماعی صادر شد+ جزئیات اتفاق غیرمنتظره؛ جدایی سرمربی سابق استقلال پس از قهرمانی! تلاش باشگاه استقلال برای کاهش محرومیت هاشمی‌نسب واکنش کاپیتان‌های استقلال به یک پیام مهم تقابل دوباره یک پرسپولیسی با استقلال در ۲۴ اردیبهشت فقط ستاره پرسپولیس این فصل هت‌تریک کرد! ترکیب استقلال مقابل فولاد خوزستان امروز 24 اردیبهشت 1403+ ساعت دیدار ماجرای درگیری عجیب استقلال و فولاد بر سر پیراهن مشکی! ثبت نام خودرو های سایپا ویژه اردیبهشت 1403+ جزئیات و آدرس سایت ثبت نام اینفوگرافیک| استقلال به صدر جدول برمی‌گردد؟ واکنش صمد مرفاوی به سخنان درباره داوری‌ به نفع استقلال

نام سرمربی آینده استقلال لو رفت! + عکس

نشریۀ ایتالیایی، پرده جدیدی از جزئیات پیشنهاد استقلال به استراماچونی برداشت.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۹ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 May 25
کد خبر: ۱۲۰۴۱

به گزارش راهبرد معاصر ،  از روز گذشته خبر‌های ضد و نقیضی مبنی بر حضور استراماچونی سرمربی سابق اسپارتاپراگ در استقلال تهران به گوش رسید که این شایعات با گذشت زمان، بیش از پیش تقویت شدند تا حضور این سرمربی ایتالیایی در تهران رنگ واقعیت را به خود بگیرد.


ساعاتی پیش نشریۀ calciobuzz با منتشر کرده جزئیاتی جدید به شرح زیر از همکاری استقلال با استراماچونی پرده برداشت: استراماچونی درحالی که از اسپارتاپراگ اخراج شده بود، حاضر به نشستن روی نیمکت تیمی نشد و در این مدت دستمزدش را دریافت کرد. اما حالا به نظر می‌رسد او از پراگ ِ. سرد به شرق دور می‌رود، به ایران، استقلال تیمی با سابقه قهرمانی در آسیا، قراردادی متقاعدکننده به استراماچونی پیشنهاد داده است. جلسه‌ای بین دو گروه تا پایان هفته (یعنی تا پس فردا) برای تواقق روی جزئیات برنامه ریزی شده است.

 

نام سرمربی آینده استقلال لو رفت! + عکس

منبع : جام نیوز

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده