نقل و انتقالات زمستانى / بازیکن خارجی جدید استقلال کیست؟-راهبرد معاصر
پیغام یک پرسپولیسی برای فولاد در آستانه بازی با استقلال +عکس کرمانی مقدم: اشتباهات داوری نبود استقلال با ارفاق پنجم می‌ شد اقدام تازه سازمان برنامه برای حل مشکلات معیشتی معلمان + جزئیات اجرای رتبه بندی معلمان آخرین قیمت طلا، سکه، دلار و ارز در بازار امروز 24 اردیبهشت 1403 احکام حقوقی جدید بازنشستگان تامین‌ اجتماعی صادر شد+ جزئیات اتفاق غیرمنتظره؛ جدایی سرمربی سابق استقلال پس از قهرمانی! تلاش باشگاه استقلال برای کاهش محرومیت هاشمی‌نسب واکنش کاپیتان‌های استقلال به یک پیام مهم تقابل دوباره یک پرسپولیسی با استقلال در ۲۴ اردیبهشت فقط ستاره پرسپولیس این فصل هت‌تریک کرد! ترکیب استقلال مقابل فولاد خوزستان امروز 24 اردیبهشت 1403+ ساعت دیدار ماجرای درگیری عجیب استقلال و فولاد بر سر پیراهن مشکی! ثبت نام خودرو های سایپا ویژه اردیبهشت 1403+ جزئیات و آدرس سایت ثبت نام اینفوگرافیک| استقلال به صدر جدول برمی‌گردد؟ واکنش صمد مرفاوی به سخنان درباره داوری‌ به نفع استقلال

نقل و انتقالات زمستانى / بازیکن خارجی جدید استقلال کیست؟

هافبک ٢٤ ساله تیم لوکوموتیو تاشکند و تیم ملى ازبکستان اصلى ترین گزینه باشگاه استقلال در نقل و انتقالات زمستانى است.
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۴ - ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - 2022 February 03
کد خبر: ۱۲۰۶۲۳

به گزارش راهبرد معاصر استقلالى ها از دو هفته پیش مذاکره با "عزیزبک آمانوف" را در سکوت خبرى آغاز کرده و در آستانه توافق با باشگاه ازبک و این ملى پوش جوان قرار دارند.

اصلى‌ترین مانع در این انتقال پیشنهادات مشابهى است که از روسیه و امارات به دست ازبک ها رسیده اما استقلالى ها تلاش مى کنند رضایتنامه این بازیکن را دریافت کنند.

آمانوف در در پست پلى میکر و هافبک چپ بازى مى کند و در کنار یامگا و ژستد مى تواند مثلث هجومى خارجى هاى استقلال را تکمیل کند.

در صورت نهایى شدن این انتقال و موفقیت استقلالى ها در رقابت با دو باشگاه روس و اماراتى هافبک ازبک آبى ها هفته آینده وارد تهران خواهد شد./تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده