ثبت نام آزمون استخدامی قوه قضائیه از امروز ۱۹ بهمن ۱۴۰۰+ شرایط استخدام قوه قضائیه-راهبرد معاصر

ثبت نام آزمون استخدامی قوه قضائیه از امروز ۱۹ بهمن ۱۴۰۰+ شرایط استخدام قوه قضائیه

ثبت نام آزمون استخدامی قوه قضائیه از امروز ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ آغاز شد. متقاضیان می‌توانند در مهلت مقرر، با مراجعه به سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، نسبت به ثبت نام اقدام کنند. برای اطلاع از ظرفیت پذیرش آزمون قوه قضائیه، مهلت ثبت نام آزمون و هم چنین جزئیات و شرایط سنی و هزینه ثبت نام آزمون استخدامی قوه قضائیه با ما همراه باشید.
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - 2022 February 08
کد خبر: ۱۲۱۳۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر ،ثبت نام آزمون استخدامی قوه قضائیه از امروز 19 بهمن 1400 آغاز شد. متقاضیان می توانند  در مهلت مقرر،با مراجعه به سامانه مرکز  آزمون جهاد دانشگاهی ، نسبت به ثبت نام اقدام کنند. برای اطلاع از  ظرفیت پذیرش آزمون قوه قضائیه، مهلت ثبت نام آزمون و هم چنین جزئیات و شرایط سنی و هزینه ثبت نام آزمون استخدامی قوه قضائیه با ما همراه باشید. 

 

جزئیات ثبت نام و پذیرش آزمون استخدامی قوه قضائیه بهمن 1400

 

قوه قضائیه در نظر دارد به استناد بند (ث) ماده ۱۱۳ قانون برنامه پنجساله ششم توسعه کشور و موافقت اصولی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، تعداد ۹۶۰۰ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون و انجام مراحل گزینش و مصاحبه به منظور خدمت در دادگستری کل استانها به صورت پیمانی استخدام کند.


مهلت ثبت نام آزمون استخدامی قوه قضائیه بهمن 1400

ثبت نام از سه شنبه ۱۹ بهمن آغاز و تا پنج شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

ثبت‌نام از ساعت ۱۴ روز ۱۹ بهمن به مدت ‍۱۰ روز انجام خواهد شد.

 


شرایط سنی ثبت نام در آزمون استخدامی قوه قضائیه

 



شرایط سنی شرکت در آزمون داشتن حداقل بیست (۲۰) سال تمام و حداکثر سن سی و پنج (۳۵) سال تمام برای دارندگان مدارک فوق دیپلم و لیسانس و حداکثر سی وهشت (۳۸) سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق لیسانس و دکتری است.



زمان برگزاری آزمون استخدامی قوه قضائیه 1400

کارت شرکت در آزمون، از تاریخ ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۰ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قرار خواهد گرفت و آزمون در روز پنجشنبه ۱۹ اسفندماه ۱۴۰۰ در تهران و مراکز استانها و با توجه به آمار شرکت کنندگان، حسب مورد در برخی از شهرستانها برگزار خواهد شد.



هزینه ثبت نام در آزمون قوه قضائیه بهمن 1400



هزینه ثبت نام در آزمون شامل ۱۰۰ هزار تومان هزینه ثبت نام به علاوه ۵ هزار تومان جهت خدمات پیامکی است. و آزمون در دو بخش عمومی و اختصاصی برگزار خواهد شد، مواد شرکت در آزمون را در لینک زیر مشاهده کنید:

دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه ۱۴۰۰ را از اینجا دانلود کنید

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هیوا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
0
0
سلام . هیوا هستم
راهنمای ثبت نام رو تو سایتتون نمیذارین ؟
تحلیل های برگزیده