انتقاد رهبر جمهوری خواهان کنگره از حمله به مخالفان ترامپ-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

انتقاد رهبر جمهوری خواهان کنگره از حمله به مخالفان ترامپ

میچ مک کانل، رهبر جمهوری خواهان کنگره از رویکرد هم حزبی‌ها خود در قبال اقدامات سیاسی سایر اعضا به شدت انتقاد کرد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - 2022 February 09
کد خبر: ۱۲۱۴۵۷

به گزارش راهبرد معاصر، میچ مک کانل، رهبر جمهوری خواهان کنگره آمریکا از مواضع هم حزبی‌های خود علیه نمایندگان ضد ترامپ انتقاد کرد و گفت: این رویکرد می‌تواند حس میانه رویی در احزاب سیاسی آمریکا را خدشه دار کند.

به گفته خبرگزاری رویترز، هفته گذشته کمیته ملی جمهوری خواهان به شدت از اقدام لیز چنی و آدم کینزینگر، دو نماینده جمهوری خواه برای پیوستن به کمیته تحقیقات کنگره در مورد حادثه ۶ ژانویه و علیه دونالد ترامپ انتقاد کردند.

مک کانل در واکنش به این اظهارات روز گذشته در یک نشسست خبری گفت: ما باید تحمل شنیدن نظرات مختلف و مخالف را در درون حزبمان داشته باشیم.

کمیته ملی جمهوری خواهان در روز‌های گذشته تلاش دموکرات‌ها و همراهی برخی چهره‌های جمهوری خواه برای تحقیقات درباره حادثه حمله به ساختمان کنگره را حمله‌ای آشکار به گفتمان سیاسی در آمریکا خوانده بود.

مک کانل، اما این اظهارات را به کلی رد و تاکید کرد: اتفاق ۶ ژانویه یک اقدام خشونت آمیز علیه انتقال مسالمت آمیز قدرت از یک جبهه به جبهه دیگر بود. ما همه شاهد اتفاقی که افتاد بودیم.

رهبران جمهوری خواه به شدت نگران ایجاد شکاف بین اعضای این حزب سیاسی در ماه‌های آینده هستند. بسیاری می‌گویند اختلاف‌ها می‌تواند در آستانه انتخابات میان دوره کنگره به ضرر نمایندگان احزاب به ویژه جمهوری خواهان تمام شود./باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده