دیدار وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با سناتور جمهوریخواه با تمرکز بر ایران-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

دیدار وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با سناتور جمهوریخواه با تمرکز بر ایران

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از دیدار با یک سناتور تندروی جمهوریخواه و بحث درباره ایران خبر داد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۳ - ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - 2022 February 14
کد خبر: ۱۲۲۱۳۹

به گزارش راهبرد معاصر، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از دیدار با «لیندسی گراهام» سناتور ارشد جمهوریخواه آمریکایی خبر داد.

گانتز در حساب توئیتری خود نوشته؛ دیدار خوبی با سناتور گراهام داشتیم. این دیدار منعکس کننده پیوند بی نظیر و ناگسستنی میان آمریکا و اسرائیل است.

وی اضافه کرد، در دیدارش با گراهام علاوه بر همکاری‌های دوجانبه درباره چالش‌های امنیتی با تمرکز بر مساله ایران بحث و رایزنی صورت گرفته است.

آمریکا و رژیم صهیونیستی که شرکای استراتژیک یکدیگر هستند به دنبال استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای اعمال فشار به ایران از جمله در مذاکرات جاری در وین هستند.

سناتور‌های جمهوری‌خواه که از مخالفان توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ ایران هستند اخیرا در نامه‌ای به بایدن گفته‌اند که از «تمام گزینه‌ها و اهرم‌های موجود» استفاده خواهند کرد تا اطمینان حاصل کنند که دولت وی به قوانین ایالات متحده حاکم بر هرگونه توافق جدید با ایران پایبند بوده است./فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده