بنی گانتز برای گفت و گوهای امنیتی به آمریکا می رود-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

بنی گانتز برای گفت و گوهای امنیتی به آمریکا می رود

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای گفتگو درباره وضعیت امنیتی تل‌آویو بعد از قتل خبرنگار فلسطینی و همچنین پیشرفت مذاکرات هسته‌ای ایران به آمریکا سفر می‌کند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022 May 16
کد خبر: ۱۳۳۸۴۹

به گزارش راهبردمعاصر، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه این هفته به ایالات متحده آمریکا سفر کرده و با «لوید آستین» همتای آمریکایی خود در واشنگتن و مقر پنتاگون دیدار خواهد داشت.

طبق گزارش پایگاه خبری «i۲۴» و بر اساس بیانیه وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در دو رویداد بزرگ برای خانواده‌های صهیونیست در میامی و نیویورک شرکت خواهد کرد؛ رویداد‌هایی که توسط اداره خانواده‌ها، خاطرات و میراث در وزارت جنگ تل‌آویو، سازمان جهانی صهیونیست و موسسه یهود برگزار می‌شوند.

این پایگاه خبری افزود: سفر گانتز در سایه تحولات امنیتی اخیر و در چارچوب از سرگیری مذاکرات مربوط به توافق هسته‌ای انجام می‌شود. قتل «شیرین ابوعاقله» خبرنگار فلسطینی در درگیری‌های بین ارتش اسرائیل و فلسطینیان منطقه جِنین موضوع دومی است که گانتز درباره آن رایزنی خواهد کرد.

مقامات دولت خودگردان فلسطین روز جمعه نتایج اولیه تحقیقات خود درباره این قتل را اعلام و مسئولیت آن را به رژیم صهیونیستی تحمیل کردند؛ علاوه بر این، رام‌الله همکاری با تل‌آویو را در این خصوص رد کرده است.

این سفر در حالی انجام می‌شود که «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و وزیر جنگش، پیش از این و به دلیل ترس از درگیری با مقاومت و همچنین احتمال سقوط دولت تل‌آویو، سفر‌های خارجی خود را به تعویق انداخته بودند./فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار