هواداران پرسپوليس اين بازيكن را مى خواهند-راهبرد معاصر

هواداران پرسپوليس اين بازيكن را مى خواهند

پرسپولیس در آخرین ساعات نقل و انتقالات نیم فصل موفق شد، رامین رضاییان را به خدمت بگیرد و این بازیکن بار دیگر پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد. رامین که به سختی موفق شد رضایتنامه اش را از الدحیل بگیرد و پرسپولیسی شود، خیلی زود به ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفت و در بازی مقابل آلومینیوم اراک ۹۰ دقیقه در ترکیب پرسپولیس حضور داشت.
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۸ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 February 21
کد خبر: ۱۲۳۰۹۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ رامین با وجود اینکه مدت‌ها از شرایط بازی دور بود، عملکرد خوبی در اولین بازی اش برای پرسپولیس بعد از ۵ سال داشت و هواداران پرسپولیس را خیلی امیدوار کرد. رضاییان که با قراردادی ۶ ماهه به پرسپولیس آمد، در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود و پرسپولیسی‌ها نگران وضعیت این بازیکن در فصل آینده هستند.


از همین رو هواداران پرسپولیس در فضای مجازی از مدیران این باشگاه و شخص رضا درویش خواستند تا هرطور شده قرارداد رامین را تمدید کنند. پرسپولیسی‌ها معتقدند با ادامه درخشش رضاییان در پرسپولیس، ممکن است تیم‌های متمول داخلی و عربی بخواهند رامین را جذب کنند و با پیشنهاد مالی خوب این بازیکن را از پرسپولیس جدا کنند. از همین رو مدیران پرسپولیس قبل از پایان فصل باید مذاکره برای تمدید قرارداد با رامین را آغاز کنند و نگذارند کار به بعد از پایان لیگ بکشد./خبرورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده