تصمیم مهم باشگاه پرسپولیس در خصوص بازیکنان و مربی تیم-راهبرد معاصر
میزبانی تیم ملی فوتبال ایران از امارات در کشور عمان واژگونی اتوبوس در جاده زاهدان به زابل / ۲۸ نفر مصدوم شدند وزیر خارجه ایران: عملیات وعده صادق ۳ علیه اسرائیل حتما انجام خواهد شد بیانیه مشترک ۷+۱ کشور در حمایت از ایران در نشست شورای حکام همتی: از رونق گذشته در مناطق آزاد خبری نیست فرمانداری: مرز مهران بازگشایی می‌شود نماینده ایران در سازمان ملل: شورای امنیت به مصونیت اسرائیل پایان دهد پزشکیان: اینکه توانستیم یک بلوچ سنی را استاندار کنیم با نظر مقام معظم رهبری بود وزیر علوم: ۱۵۰ دانشجوی تعلیقی را بی سر و صدا برگرداندیم قطعنامه ضدایرانی امشب به رأی گذاشته می‌شود؛ ۶درخواست ۳کشور اروپایی از ایران هواشناسی: وزش باد شدید، کیفیت هوای تهران را بهبود می‌بخشد تعرفه گاز برای پرمصرف‌ها افزایش یافت واکنش‌ها به حکم دادگاه لاهه برای بازداشت نتانیاهو سخنگوی سازمان هدفمندی: منایع یارانه هنوز تامین نشد انجام ۱۵۰۰ عمل جراحی برای مجروحان حادثه انفجار پیجرهای لبنان در ایران

تصمیم مهم باشگاه پرسپولیس در خصوص بازیکنان و مربی تیم

حضور اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در برنامه‌های تلویزیونی و رسانه‌های اینترنتی ممنوع اعلام شد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۴ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 February 27
کد خبر: ۱۲۴۰۶۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ در راستای حفظ منافع تبلیغاتی و اسپانسری کارگزار باشگاه پرسپولیس، حضور فیزیکی اعضای کادرفنی، بازیکنان و کلیه افرادی که همراه تیم هستند، در دفتر رسانه‌ها، برنامه‌های تلویزیونی، استودیوهای اینترنتی برای انجام مصاحبه یا تهیه گزارش ممنوع اعلام شده است.

 

این دستور باشگاه پرسپولیس به اعضای تیم براساس نامه جدید و رسمی شرکت ایده پویان ماژ بوده است. این می‌تواند خبر بدی برای کریم باقری باشد که مدتی اجرای یک برنامه تلویزیونی اینترنتی را عهده دار بود و همین طور برخی بازیکنان پرسپولیس که در برنامه ۱۱ حضور پیدا می‌کردند.

 

کارگزار باشگاه پرسپولیس آذرماه گذشته قراردادی ۳ ساله با این باشگاه منعقد کرد. این باشگاه بعد از برگزاری مزایده که منجر به نتیجه نشد و انجام مراحل قانونی ترک تشریفات، مذاکرات خود را با شرکت‌های مختلفی آغاز کرد که در نهایت توافق نهایی با شرکت ایده پویان ماژ حاصل شد و قرارداد کارگزاری با ایشان به عنوان شرکت برگزیده منعقد کرد.


عجیب آن که مجید صدری سرپرست وقت باشگاه پرسپولیس پس از عقد قرارداد با شرکت مورد اشاره مدعی شده بود: «ارزش کف این قرارداد برای بخش سوشیال مدیا، تبلیغات روی پیراهن و فضای مجازی بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان، در بخش تبلیغات محیطی در بازی‌های خانگی با توجه به تعداد بازی‌های باقیمانده ۱۱۰ میلیارد تومان و برای حق پخش تلویزیونی در صورت توافق و فراهم شدن مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان خواهد بود. این قرارداد برای مدت ۳ سال تنظیم شد و حداقل افزایش عدد کف در هر سال برای تمام بخش‌ها ۲۰ درصد خواهد بود.»

 

این درحالی است که باشگاه پرسپولیس مدت‌هاست با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند./ خبرورزشی

ارسال نظر
آخرین اخبار