سومین برد در کاپ آسیا/ صعود بسکتبال زنان به نیمه نهایی به عنوان صدرنشین قتل مادر به دست پسر در خرم‌دره/ دستگیری قاتل در کمتر از ۲۴ ساعتعکس تزئینی است وقوع زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۷ ریشتر در منطقه امیریه شاهرود سه الهلالی در فهرست النصر! فواید یک میوه خوش طعم تابستانی / از بهبود بینایی تا کاهش التهاب حریق در مجتمع مسکونی ۶۰ واحدی در پاسدار گمنام/ سه خودرو در آتش سوخت آتش‌سوزی یک کارگاه مبل‌سازی در کرج مهار شد آخرین جزئیات از انفجار در قم و وضعیت مصدومان زلزله‌ای به بزرگی ۶.۹ ریشتر استان مالوکو اندونزی را لرزاند نقل و انتقالات لیگ بیست و پنجم / آرش رضاوند دو ساله به سپاهان پیوست قهرمان جام جهانی دیگر به سپاهان برنمی‌گردد تصاویر / صفحه نخست روزنامه‌های صبح دوشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۴ چلسی با غلبه بر پاری‌سن‌ژرمن قهرمان جام‌جهانی باشگاه‌ها شد اهدای مدال فینال جام جهانی باشگاه‌ها به علیرضا فغانی توسط ترامپ + فیلم پایان داستان جذاب لبران و لیکرز/ پادشاه رفتنی شد

تصمیم مهم باشگاه پرسپولیس در خصوص بازیکنان و مربی تیم

حضور اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در برنامه‌های تلویزیونی و رسانه‌های اینترنتی ممنوع اعلام شد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۴ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 February 27
کد خبر: ۱۲۴۰۶۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ در راستای حفظ منافع تبلیغاتی و اسپانسری کارگزار باشگاه پرسپولیس، حضور فیزیکی اعضای کادرفنی، بازیکنان و کلیه افرادی که همراه تیم هستند، در دفتر رسانه‌ها، برنامه‌های تلویزیونی، استودیوهای اینترنتی برای انجام مصاحبه یا تهیه گزارش ممنوع اعلام شده است.

 

این دستور باشگاه پرسپولیس به اعضای تیم براساس نامه جدید و رسمی شرکت ایده پویان ماژ بوده است. این می‌تواند خبر بدی برای کریم باقری باشد که مدتی اجرای یک برنامه تلویزیونی اینترنتی را عهده دار بود و همین طور برخی بازیکنان پرسپولیس که در برنامه ۱۱ حضور پیدا می‌کردند.

 

کارگزار باشگاه پرسپولیس آذرماه گذشته قراردادی ۳ ساله با این باشگاه منعقد کرد. این باشگاه بعد از برگزاری مزایده که منجر به نتیجه نشد و انجام مراحل قانونی ترک تشریفات، مذاکرات خود را با شرکت‌های مختلفی آغاز کرد که در نهایت توافق نهایی با شرکت ایده پویان ماژ حاصل شد و قرارداد کارگزاری با ایشان به عنوان شرکت برگزیده منعقد کرد.


عجیب آن که مجید صدری سرپرست وقت باشگاه پرسپولیس پس از عقد قرارداد با شرکت مورد اشاره مدعی شده بود: «ارزش کف این قرارداد برای بخش سوشیال مدیا، تبلیغات روی پیراهن و فضای مجازی بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان، در بخش تبلیغات محیطی در بازی‌های خانگی با توجه به تعداد بازی‌های باقیمانده ۱۱۰ میلیارد تومان و برای حق پخش تلویزیونی در صورت توافق و فراهم شدن مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان خواهد بود. این قرارداد برای مدت ۳ سال تنظیم شد و حداقل افزایش عدد کف در هر سال برای تمام بخش‌ها ۲۰ درصد خواهد بود.»

 

این درحالی است که باشگاه پرسپولیس مدت‌هاست با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند./ خبرورزشی

ارسال نظر
آخرین اخبار