عزای عمومی فردا در پی حادثه دردناک بندر رجایی پوتین دستور اعزام فوری امدادگران روس به بندر رجایی را صادر کرد پیروزی بیرانوند در دادگاه/ حکم تبرئه صادر شد واکنش پوتین به فاجعه بندرعباس/ پیام تسلیت به رهبر معظم انقلاب کارتال مخالف جذب محرمی: به دنبال مدافع راست اروپایی هستیم! اسامی ۱۰ جانباخته انفجار بندر شهید رجایی اعلام شد خبر مهم امروز ۷ اردیبهشت ماه برای بازنشستگان از نحوه محاسبه افزایش حقوق بوژوویچ برکنار و جباری سرمربی استقلال شد فیلم| لحظه دستگیری هانی کُرده شرور سطح یک به ضرب گلوله پلیس مدیرعامل پرسپولیس استعفا کرد/ جانشین درویش مشخص شد عکس / پزشکیان پای تخته رفت؛ تصاویری از جلسه بررسی راهکار‌های رفع ناترازی انرژی فیلم/ انهدام باند کلاهبرداری اتباع که با گروگانگیری صوری اقدام به اخاذی می‌کردند برد سخت کهکشانی‌ها مقابل آلاوز/ گلزنی کاماوینگا در روز اخراج امباپه پایان گروگان‌گیری در بهارستان؛ ۳ آدم‌ربا دستگیر شدند آتش‌بازی اعجوبه اسپانیایی در فرانسه/ آلکاراس قهرمان تنیس مونته‌کارلو شد

تصمیم مهم باشگاه پرسپولیس در خصوص بازیکنان و مربی تیم

حضور اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در برنامه‌های تلویزیونی و رسانه‌های اینترنتی ممنوع اعلام شد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۴ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 February 27
کد خبر: ۱۲۴۰۶۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ در راستای حفظ منافع تبلیغاتی و اسپانسری کارگزار باشگاه پرسپولیس، حضور فیزیکی اعضای کادرفنی، بازیکنان و کلیه افرادی که همراه تیم هستند، در دفتر رسانه‌ها، برنامه‌های تلویزیونی، استودیوهای اینترنتی برای انجام مصاحبه یا تهیه گزارش ممنوع اعلام شده است.

 

این دستور باشگاه پرسپولیس به اعضای تیم براساس نامه جدید و رسمی شرکت ایده پویان ماژ بوده است. این می‌تواند خبر بدی برای کریم باقری باشد که مدتی اجرای یک برنامه تلویزیونی اینترنتی را عهده دار بود و همین طور برخی بازیکنان پرسپولیس که در برنامه ۱۱ حضور پیدا می‌کردند.

 

کارگزار باشگاه پرسپولیس آذرماه گذشته قراردادی ۳ ساله با این باشگاه منعقد کرد. این باشگاه بعد از برگزاری مزایده که منجر به نتیجه نشد و انجام مراحل قانونی ترک تشریفات، مذاکرات خود را با شرکت‌های مختلفی آغاز کرد که در نهایت توافق نهایی با شرکت ایده پویان ماژ حاصل شد و قرارداد کارگزاری با ایشان به عنوان شرکت برگزیده منعقد کرد.


عجیب آن که مجید صدری سرپرست وقت باشگاه پرسپولیس پس از عقد قرارداد با شرکت مورد اشاره مدعی شده بود: «ارزش کف این قرارداد برای بخش سوشیال مدیا، تبلیغات روی پیراهن و فضای مجازی بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان، در بخش تبلیغات محیطی در بازی‌های خانگی با توجه به تعداد بازی‌های باقیمانده ۱۱۰ میلیارد تومان و برای حق پخش تلویزیونی در صورت توافق و فراهم شدن مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان خواهد بود. این قرارداد برای مدت ۳ سال تنظیم شد و حداقل افزایش عدد کف در هر سال برای تمام بخش‌ها ۲۰ درصد خواهد بود.»

 

این درحالی است که باشگاه پرسپولیس مدت‌هاست با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند./ خبرورزشی

ارسال نظر
آخرین اخبار