ببینید/ هشدار دستگاه قضا به خریداران سکه و ارز: با احتیاط به این بازار‌ها وارد شوید سرمربی ذوب‌آهن لحظاتی بعد از دربی به بیمارستان منتقل شد آبگرمکن ۶ نفر را تا پای مرگ برد! نامه سازمان لیگ در پاسخ به استقلال؛ زمان دربی تغییر نمی‌کند تصادفات، دخانیات و استرس؛ ۳ تهدید جدی برای سلامت مردان ترکیب سپاهان و ذوب‌آهن برای دربی نصف‌جهان عوامل تأثیرگذار بر اختلالات تیروئید: تغذیه، سبک زندگی و پیشگیری اینتر رقم فروش طارمی را مشخص کرد نوشیدن چای یا سایر نوشیدنی‌های کافئین‌دار چه مزایایی دارد؟ ماتزاری به استقلال نزدیک شد واکنش سازمان انرژی اتمی به اظهارات گروسی مرکز آمار نرخ تورم در بهمن ماه را ۳۲ درصد اعلام کرد سردار معروفی: رزمایش پیامبر اعظم در سراسر کشور اجرا می‌شود پرداخت حقوق فرهنگیان با نرم‌افزار جدید دستمزد در آینده نزدیک پزشکیان: هوایی که تنفس می‌کنیم برازنده انسان‌ها نیست/ از اصلاح حمل‌ونقل عمومی در کشور حمایت می‌کنیم

تصمیم مهم باشگاه پرسپولیس در خصوص بازیکنان و مربی تیم

حضور اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در برنامه‌های تلویزیونی و رسانه‌های اینترنتی ممنوع اعلام شد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۴ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 February 27
کد خبر: ۱۲۴۰۶۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ در راستای حفظ منافع تبلیغاتی و اسپانسری کارگزار باشگاه پرسپولیس، حضور فیزیکی اعضای کادرفنی، بازیکنان و کلیه افرادی که همراه تیم هستند، در دفتر رسانه‌ها، برنامه‌های تلویزیونی، استودیوهای اینترنتی برای انجام مصاحبه یا تهیه گزارش ممنوع اعلام شده است.

 

این دستور باشگاه پرسپولیس به اعضای تیم براساس نامه جدید و رسمی شرکت ایده پویان ماژ بوده است. این می‌تواند خبر بدی برای کریم باقری باشد که مدتی اجرای یک برنامه تلویزیونی اینترنتی را عهده دار بود و همین طور برخی بازیکنان پرسپولیس که در برنامه ۱۱ حضور پیدا می‌کردند.

 

کارگزار باشگاه پرسپولیس آذرماه گذشته قراردادی ۳ ساله با این باشگاه منعقد کرد. این باشگاه بعد از برگزاری مزایده که منجر به نتیجه نشد و انجام مراحل قانونی ترک تشریفات، مذاکرات خود را با شرکت‌های مختلفی آغاز کرد که در نهایت توافق نهایی با شرکت ایده پویان ماژ حاصل شد و قرارداد کارگزاری با ایشان به عنوان شرکت برگزیده منعقد کرد.


عجیب آن که مجید صدری سرپرست وقت باشگاه پرسپولیس پس از عقد قرارداد با شرکت مورد اشاره مدعی شده بود: «ارزش کف این قرارداد برای بخش سوشیال مدیا، تبلیغات روی پیراهن و فضای مجازی بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان، در بخش تبلیغات محیطی در بازی‌های خانگی با توجه به تعداد بازی‌های باقیمانده ۱۱۰ میلیارد تومان و برای حق پخش تلویزیونی در صورت توافق و فراهم شدن مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان خواهد بود. این قرارداد برای مدت ۳ سال تنظیم شد و حداقل افزایش عدد کف در هر سال برای تمام بخش‌ها ۲۰ درصد خواهد بود.»

 

این درحالی است که باشگاه پرسپولیس مدت‌هاست با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند./ خبرورزشی

ارسال نظر