رئیس‌جمهور: دشمنی مستکبران علیه ملت‌های منطقه کاهش نیافته است-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

رئیس‌جمهور: دشمنی مستکبران علیه ملت‌های منطقه کاهش نیافته است

رئیسی با بیان اینکه دشمنی مستکبران علیه ملت‌های منطقه کاهش نیافته است، گفت: آمریکا به دنبال آن است که مشکلات امنیتی و اقتصادی که برای سوریه ایجاد کرده است را به شکل‌ دیگری ادامه دهد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۴ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 February 28
کد خبر: ۱۲۴۳۲۷

به گزارش راهبرد معاصر آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در دیدار سرلشکر «علی مملوک» رئیس دفتر امنیت ملی سوریه ضمن تأکید بر تعمیق مناسبات دو جانبه میان ایران و سوریه در همه ابعاد تصریح کرد: هم‌پیمانی میان دو ملت، جدایی‌ناپذیر است.

رئیس جمهور با اشاره به مقاومت بی‌نظیر مردم سوریه در مقابل گروه‌های تروریستی بر لزوم حفظ تمامیت ارضی سوریه تأکید کرد و اظهار داشت: دشمنی مستکبران علیه ملت‌های منطقه کاهش نیافته است و آمریکا به دنبال آن است که مشکلات امنیتی و اقتصادی که برای سوریه ایجاد کرده است را به شکل‌ دیگری ادامه دهد.

رئیسی در بخشی دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت همکاری‌های اقتصادی میان دو کشور تأکید کرد: موانع موجود برای گسترش مناسبات اقتصادی باید رفع شود و در نهایت روابط راهبردی کنونی طرفین، توسعه یابد.

رئیس جمهور با گرامی‌داشت یاد شهدای مبارزه با تروریسم از جمله شهید سلیمانی، افزود: سوریه خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی است و اتحاد کشورها و ملت‌های اسلامی برای مقابله با اقدامات این رژیم ضروری است.

سرلشکر «علی مملوک» رئیس دفتر امنیت ملی سوریه نیز در این دیدار با ابلاغ سلام گرم بشار اسد رئیس جمهور این کشور به ملت و دولت ایران، گفت: هیچ‌گاه حمایت ایران از سوریه را در مقابله با تروریست‌ها فراموش نمی‌کنیم.

وی همچنین گفت: سوریه در خصوص اقدام برخی از کشورهای عربی برای عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی هوشمند است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار