ریزش سنگین شاخص بورس اطلاعیه مهم سازمان تامین اجتماعی درباره حقوق بازنشستگان خرداد ۱۴۰۵ قیمت جدید گوشت قرمز امروز اول تیر ۱۴۰۵/ راسته گوسفندی چند شد؟ + جدول تخفیف ۲۰ درصدی قبوض آب برای مشترکان کم‌مصرف اعلام جزییات افزایش رقم کالابرگ حقوق بازنشستگان پرداخت شد پیش بینی قیمت دلار دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ / حرکت نزولی دلار به سوی حمایت ۱۵۵ هزار تومانی پیش بینی قیمت طلا و سکه دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ / افت بازار طلا در امتداد خوش‌بینی سیاسی آخرین فرصت برای استفاده از طرح رایگان ارتقای ایمنی خودرو‌های خانواده ۲۰۶، ۲۰۷ و رانا آخرین قیمت جدید سکه و طلا امروز یکشنبه ۱۴۰۵/۰۳/۳۱ قیمت جدید محصولات سایپا شرایط واریز وجه ایران خودرو سیزدهمین دوره فروش جزئیات آزادسازی پول‌های بلوکه شده اعلام شد جزئیات افزایش مبلغ کالابرگ و یارانه اعلام شد/ دریافتی چه کسانی تغییر می‌کند؟ دستورالعمل جدید بانک مرکزی برای فروش ارز اربعین؛ دریافت ارز زیارتی نافی ارز مسافرتی نیست /سیاست دلارزدایی ادامه دارد دهک یارانه شما تغییر کرده؟ راهنمای کامل ثبت اعتراض به دهک بندی و استعلام وضعیت خانوار

وزیر نفت: معطل مذاکرات وین نخواهیم ماند

وزیر نفت: معطل مذاکرات وین نخواهیم ماند وزیر نفت گفت: وزارت نفت خود را معطل مذاکرات برای حصول توافق هسته‌ای در وین نمی‌کند، تلاش می‌کنیم با استفاده از توان مالی بانک و شرکت‌های داخلی و گاه شرکت‌های خارجی پروژه های صنعت نفت را به سرانجام برسانیم.
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۴ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 March 06
کد خبر: ۱۲۴۹۹۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ جواد اوجی ظهر امروز در حاشیه آیین امضای تفاهم‌نامه خط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی پارس (مهرآران - فسا – شیراز) و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طی ماه‌های اخیر در بعضی پروژه‌های توسعه‌ای کشور از منابع مالی خارجی استفاده شده است، اظهار کرد: به‌زودی جزئیات این قراردادها در صورت نیاز منتشر می‌شود.

 

وی با بیان اینکه خط لوله ۴۴۵ کیلومتری پارس (مهرآران - فسا – شیراز) با استفاده از منابع مالی بانک تجارت ساخته می‌شود، گفت: این پروژه نیز همچون دیگر پروژه‌هایی که در ماه‌های اخیر قراردادشان امضا شده با پشتیبانی منابع داخلی پیش می‌رود؛ امروز بانک‌ها به جای این که منابع خود را وارد عرصه بنگاه‌داری کنند می‌توانند وارد پروژه‌های صنعت نفت شوند.

 

وزیر نفت با اشاره به امضای قراردادهای طرح جمع‌آوری گازهای همراه نفت که طی هفته گذشته با استفاده از منابع مالی هلدینگ خلیج فارس (شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس) گفت: براساس برنامه‌ریزی‌ها هر دو تا سه هفته یک قرارداد صنعت نفت با استفاده از منابع مالی داخلی امضا می‌شود.

 

اوجی ضمن تشکر از نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری پروژه‌های نفت و گاز این استان، گفت: طی ماه‌های اخیر مجلس پشتیبانی خوبی از وزارت نفت برای امضای قراردادهای توسعه میدان‌های نفت و گاز کشور داشته است.

 

وی با اشاره به این که در ۶ ماه اخیر وزارت نفت با استفاده از منابع داخلی و خارجی ۴.۵ میلیارد دلار قرارداد توسعه میدان‌های نفت و گاز را امضا کرده است، گفت: به‌زودی قرارداد توسعه یکی از میدان‌های نفت و گاز کشور را همراه با زنجیره ارزش افزوده‌اش با کنسرسیوم بانک‌های داخلی امضا خواهیم کرد.

 

وزیر نفت در خصوص استفاده از ظرفیت بانک‌ها برای توسعه میادین مشترک، گفت: در آینده با کنسرسیوم بانک‌ها قرارداد توسعه یکی از یکی از میادین بزرگ همراه با پایین دست منعقد خواهد شد.

 

اوجی در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال واردات بنزین گفت: با تدابیر انجام شده در سال آینده واردکننده بنزین نخواهیم شد./ ایسنا

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار