تخفیف ۲۰ درصدی قبوض آب برای مشترکان کم‌مصرف اعلام جزییات افزایش رقم کالابرگ حقوق بازنشستگان پرداخت شد پیش بینی قیمت دلار دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ / حرکت نزولی دلار به سوی حمایت ۱۵۵ هزار تومانی پیش بینی قیمت طلا و سکه دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ / افت بازار طلا در امتداد خوش‌بینی سیاسی آخرین فرصت برای استفاده از طرح رایگان ارتقای ایمنی خودرو‌های خانواده ۲۰۶، ۲۰۷ و رانا آخرین قیمت جدید سکه و طلا امروز یکشنبه ۱۴۰۵/۰۳/۳۱ قیمت جدید محصولات سایپا شرایط واریز وجه ایران خودرو سیزدهمین دوره فروش جزئیات آزادسازی پول‌های بلوکه شده اعلام شد جزئیات افزایش مبلغ کالابرگ و یارانه اعلام شد/ دریافتی چه کسانی تغییر می‌کند؟ دستورالعمل جدید بانک مرکزی برای فروش ارز اربعین؛ دریافت ارز زیارتی نافی ارز مسافرتی نیست /سیاست دلارزدایی ادامه دارد دهک یارانه شما تغییر کرده؟ راهنمای کامل ثبت اعتراض به دهک بندی و استعلام وضعیت خانوار حقوق بازنشستگان کشوری واریز شد؛ اعلام زمان واریز حقوق بازنشستگان جامانده بروزترین و جدیدترین قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۵ + جدول تعداد ثبت نام کنندگان قرعه کشی ایران خودرو مشخص شد

چرا صادرات نفت ایران به صفر نمی‌رسد؟

فرمانده اسبق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا معامله قرن را شوخی دانست و افزود: قبلاً هم روسای جمهور گذشته آمریکا طرح های مشابهی را ارائه کرده اند اما هرگز به نتیجه نرسیده اند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 01
کد خبر: ۱۲۵۳۹

به گزارش راهبرد معاصر، وزیر نفت دولت دهم با اشاره به تلاش های دولت آمریکا برای به صفر رساندن فروش نفت ایران گفت: با توجه به ظرفیت هایی که ایران دارد این امر امکان پذیر نیست و تا به امروز هم آمریکا موفق به این کار نشده و در ادامه هم توان انجام چنین کاری را ندارد.

 

«رستم قاسمی» روز جمعه در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در مورد تلاش های دولت آمریکا مبنی بر به صفر رساندن فروش نفت ایران گفت: دولت آمریکا این هدف را اعلام کرده است اما همانطور که اکثر مسئولان و رهبری اعلام کرده اند دنیا بزرگ است و ایران هم کشور توانمندی در حوزه های مختلف است. بنابراین آمریکایی ها قادر نیستند فروش نفت ایران را به صفر برسانند. کما اینکه قبلاً نتوانسته اند و در آینده هم نخواهند توانست نفت ایران را از بازار حذف کنند.

 

وی ادامه داد: آمریکایی ها با وجود تعهداتی که در برجام داده بودند فشار ها علیه ملت ایران را تشدید کرده اند و این ظلم بزرگی است. اما نمی توانند فروش نفت ایران را صفر کنند. قطعاً فشار ها اثراتی خواهد داشت اما اینکه با این فشار ها آمریکا به اهداف خود خواهد رسید جواب منفی است.

 

فرمانده اسبق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا معامله قرن را شوخی دانست و افزود: قبلاً هم روسای جمهور گذشته آمریکا طرح های مشابهی را ارائه کرده اند اما هرگز به نتیجه نرسیده اند. حضور مردم و آزادی خواهان مانع اجرای طرح هایی مانند معامله قرن می شود. حضور امروز مردم ایران نشانی بر این مسئله است. معامله قرن از الان شکست خورده است.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار