انتقال پیکرهای شهدای حمله اخیر رژیم صهیونیستی به معراج شهدای تهران-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

انتقال پیکرهای شهدای حمله اخیر رژیم صهیونیستی به معراج شهدای تهران

پیکرهای مطهر شهدای حمله اخیر رژیم صهیونیستی به معراج شهدای تهران منتقل شد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۲ - ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 March 09
کد خبر: ۱۲۵۵۸۰

به گزارش راهبرد معاصر پیکرهای شهیدان مدافع حرم "احسان کربلایی‌پور" و "مرتضی سعیدنژاد" از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که روز دوشنبه 16 اسفند 1400 در پی حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در حومه دمشق سوریه به شهادت رسیدند، امروز در معراج شهدای تهران مورد استقبال خانواده، همرزمان و دوستان آنان قرار گرفت.

روابط عمومی کل سپاه شب گذشته در اطلاعیه‌ای از شهادت این دو مدافع حرم خبر داد و عنوان کرد: بی‌شک رژیم صهیونیستی تاوان این جنایت را خواهد داد.

این چندمین بار است که رژیم صهیونیستی اقدام به بمباران مواضعی در خاک سوریه می‌کند، حملاتی که عمدتاً شبانه و از طریق جنگنده‌‌ صورت می‌گیرد.

رژیم صهیونیستی نیز از بیم پاسخ احتمالی ایران سامانه گنبد آهنین را به حالت آماده باش درآورد‌. البته برخی از رسانه‌های عبری‌زبان از وقوع انفجار شدید در صبح روز سه‌شنبه 17 اسفند در منطقه گوشدان در سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

گفتنی است؛ پیکر شهید کربلایی‌پور برای تشییع و تدفین به قم منتقل خواهد شد و پیکر شهید سعیدی‌نژاد در تهران تشییع و در بهشت زهرا به خاک سپرده خواهد شد./تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده