اولتیماتوم پلیس به هنجار شکنان چهارشنبه آخر سال-راهبرد معاصر

اولتیماتوم پلیس به هنجار شکنان چهارشنبه آخر سال

سخنگوی پلیس ضمن اولتیماتوم به هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال گفت: بازداشت شدگان، تعطیلات نوروزی میهمان پلیس خواهند بود.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 March 14
کد خبر: ۱۲۶۱۵۵

به گزارش راهبرد معاصر، سردار مهدی حاجیان سخنگوی فرماندهی کل انتظامی در نشست خبری با اصحاب رسانه به اقدامات پلیس در خصوص چهارشنبه آخر سال اشاره و اظهار داشت: ضرورت دارد خانواده‌های محترم و افرادی که در حوزه اجتماعی فعالیت می‌کنند فرهنگ سازی کنند تا نشاط و شادی عید تبدیل به غم و عزا نشود.

وی ادامه داد: در اسفندماه امسال توانستیم بیش از ۱۵ میلیون و ۴۹۰هزار و ۶۷۳ عدد مواد محترقه کم خطر و۳ میلیون ۹۰۴ هزار و ۶۳۶ مواد محترقه پرخطر کشف شده که وزن آن ۱۵ هزار و ۴۷۲ کیلوگرم بوده است.

وی با بیان اینکه در این راستا هزار و ۲۸۷ نفر دستگیر شده اند خاطرنشان کرد: افرادی که از مواد محترقه استفاده کنند خودروی شان توقیف و تا پایان تعطیلات مهمان پلیس خواهند بود.

سردار حاجیان تصریح کرد: افرادی که در طول تعطیلات با حرکات حادثه ساز خطر آفرینی کنند خودروی‌شان توقیف و به دستگاه قضایی دلالت داده می‌شوند.

سخنگوی انتظامی کشور با بیان اینکه انتظار مردم از پلیس یک پلیس مقتدر است، گفت: افرادی که در برابر پلیس بایستند برابر قانون مجرم بوده و برای آن‌ها مجازات در نظر گرفته می‌شود؛ همچنین خط قرمز پلیس برهم خوردن نظم و امنیت مردم و جامعه است چراکه پلیس حافظ حقوق شهروندی است و با هر کسی که موجبات ناامنی را فراهم کند برخورد قاطع می‌کند.

سخنگوی پلیس خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۱ سال ناامنی برای برهم زدگان نظم عمومی و متعرضان به حقوق مردم است./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار