تولید داروی خوراکی ضدسرطان از مهرماه استرداد جاعل و کلاهبردار ۱۱ هزار میلیاردی به کشور هواشناسی ایران ۱۴۰۴/۴/۲۸؛ موج گرما در راه ایران حکم اعدام سه متجاوز به عنف در گرگان اجرا شد اطلاعیه آموزش و پرورش درباره ادعای تقلب در آزمون مدارس سمپاد آخرین وضعیت اختلالات GPS در تهران و دیگر نقاط کشور اتهام تجاوز به ۸ زن در پرونده «کیوان» / شیما قوشه، وکیل: متهم با قرار وثیقه ۲۰ میلیارد تومانی آزاد است دریافت یارانه برای مرد تاجر ۲ میلیارد تومان تمام شد! وزیر علوم: ۸۵ درصد داوطلبان بدون کنکور وارد دانشگاه‌ها می‌شوند/ به سمت حذف کنکور می‌رویم ویروس گوارشی جدید در راه است؟ وزیر آموزش و پرورش: از میان ۹۰۰ هزار شرکت کننده مرحله اول کنکور، ۵۰۰ هزار نفر داوطلب دانشگاه فرهنگیان بودند/ ۷۲ هزار نفر وارد مرحله ارزیابی تکمیلی شدند آلمان موفق به ساخت ماده‌ای شد که تا به امروز وجود نداشت آغاز به کار رسمی تاکسی اینترنتی تهران؛ به زودی ممنوعیت عمل جراحی زیبایی توسط پزشکان عمومی برداشته شد تب کریمه کنگو؛ بیماری کُشنده تابستانی

رئیس پلیس راهور:خودروهای ایرانی یورو ۲ هم نیستند چه برسد به یورو ۵

سردار کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا گفت:ما باید ببینیم با کدام استاندارد اروپا در حال تولید هستیم؟ آیا واقعا یورو۵ تولید می‌کنیم؟ به اعتقاد من خودروهای ما یورو۲ هم نیستند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۶ - ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 March 15
کد خبر: ۱۲۶۳۸۸

به گزارش راهبرد معاصر سردار کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا گفت: ما باید ببینیم با کدام استاندارد اروپا در حال تولید هستیم؟ آیا واقعا یورو۵ تولید می‌کنیم؟ به اعتقاد من خودروهای ما یورو۲ هم نیستند؛ به همین دلیل هم ما از سال۹۸ به جد موضوع کیفیت خودروی تولید داخل را دنبال کردیم و حرفی هم که می‌زنیم حرف کارشناسی است.

وی ادامه داد:آتش گرفتن خودرو خیلی بحث جدی در تصادفات است. خودرو در حالتی آتش می‌گیرد که داخلش ۱۰کیلو تی‌ان‌تی گذاشته باشیم، اما در خودروی داخلی ماشین‌ها آتش می‌گیرند و منفجر می‌شوند؛ چرا؟ چون باک بنزین ناایمن است.

به گفته هادیانفر همه می‌دانند که در همه خودروهای دنیا باک وجود دارد، اما هیچ وقت عامل انفجار نمی‌شود. اما چرا در ماشین‌های داخلی ما باک منفجر می‌شود؟ چون در قطر آلیاژ باک دست برده‌اند و آن را کاهش داده‌اند یا حتی در مواردی پلتفرم را تغییر داده‌اند./همشهری

ارسال نظر
آخرین اخبار