انفجار بمب در چابهار/ شهادت چند نفر + عکس-راهبرد معاصر
حادثه تروریستی

انفجار بمب در چابهار/ شهادت چند نفر + عکس

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان انفجار بمب و حادثه تروریستی چابهار را تایید کرد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - 2018 December 06
کد خبر: ۱۲۶۴
به گزارش راهبرد معاصر؛ مرعشی  معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان، با تایید خبر انفجار و حادثه تروریستی چابهار در خصوص جزییات بیشتر گفت:در حادثه تروریستی چابهار، صدای تیراندازی نیز از حوالی ستاد فرماندهی انتظامی چابهار در بلوار شهید ریگی  شنیده شد. وی ادامه داد : در پی این انفجار بلافاصله نیروهای امنیتی و امدادی در محل مستقر شدند.

حادثه تروریستی چابهار/ شهادت چند + عکس

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان وبلوچستان افزود: این بمب که در داخل یک خودرو کارگذاری شده بود سبب مجروحیت چند نفر از هم وطنانمان شده است. مرعشی تصریح کرد: نیروهای امنیتی در حال بررسی آخرین وضعیت هستند که به زودی اخبار تکمیلی اعلام می‌شود. 

شهادت ۴ نفر و ترور ناموفق فرمانده انتظامی
در این حادثه چابهار انتحاری در مقابل فرماندهی انتظامی این شهرستان بمب همراه خود را منفجر کرده است. تا کنون دست کم چهار نفر در این حادثه به شهادت رسیده اند.

یک منبع آگاه امنیتی گفت: هدف این اقدام، ترور فرمانده انتظامی چابهار بوده که موفق نشده و فرمانده انتظامی این شهرستان در سلامت است. رحم دل بامری سرپرست فرمانداری چابهار نیز  زمان حادثه را ۹.۵۵ دقیقه و همچنین تعداد زخمی های این حادثه را ۲۳ نفر اعلام کرده است.

وی عامل این حادثه را یک نیسان آبی معرفی کرد که قصد ورود به فرماندهی انتظامی چابهار داشته است.

اسامی شهدای حادثه تروریستی چابهار
مرعشی معاون استاندار سیستان و بلوچستان اسامی شهدای حادثه تروریستی چابهار را اعلام کرد و گفت: ‌در پی حادثه تروریستی صبح امروز مقابل فرماندهی انتظامی شهرستان چابهار "ستوان دوم داریوش رنجبر" و "سرباز وظیفه ناصر درزاده" به شهادت رسیدند.

 سخنگوی ناجا: تأیید شهادت ۲ مامور پلیس در حمله ترورسیتی چابهار
سردار احمد نوریان با اعلام خبر شهادت دو نفر از ماموران ناجا در پی حمله تروریستی به یکی از مقرهای انتظامی شهرستان چابهار اظهار کرد: احدی از تروریستها صبح امروز قصد ورود به یکی از مقرهای انتظامی شهرستان چابهار را داشت که با هوشیاری، اقدام به موقع و شجاعت عوامل انتظامی موفق به این کار نشد.

سخنگوی ناجا خاطرنشان کرد: عامل انتحاری در نهایت خودرو را منفجر کرد و به هلاکت رسید که دو نفر از پرسنل خدوم و شجاع ناجا در جریان این عملیات تروریستی به شهادت رسیدند.


حادثه تروریستی چابهار/ شهادت چند + عکس
عکس حادثه چابهار


حمله تروریستی  به ستاد انتظامی چابهار 
رحمدل بامری سرپرست فرمانداری چابهار  نیز در خصوص این خبر گفت:  صبح امروز ساعت 9:55 یک دستگاه وانت نیسان در شهرستان چابهار مقابل درب ورودی مقر ستاد فرماندهی نیروی انتظامی  منفجر شد.

وی ادامه داد:متاسفانه در این حادثه تروریستی  تا کنون 3 نفر  به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و در بین مجروحان تعدادی زن و کودک مشاهده می شود که به بیمارستان امام علی (ع) چابهار منتقل شده اند.

وی گفت : تصور دشمن این است که می تواند خللی در امنیت مردم ایجاد کند؛اما مردم پای نظام و ارزشهای خود ایستاده اند

وی در پایان گفت:در حال حاضر شهر به حالت عادی بازگشته است.

گفته می شود: تعدادی شهید شده اند و شیشه بسیاری از ساختمان‌های اطراف شکسته است.
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده