اعتراض برخی والدین به حضوری شدن مدارس در شیراز-راهبرد معاصر

اعتراض برخی والدین به حضوری شدن مدارس در شیراز

آموزش حضوری دانش‌آموزان در فارس از ۱۴ فروردین آغاز شده است، اما برخی خانواده‌ها نسبت به این بازگشایی گلایه‌مند هستند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - 2022 April 06
کد خبر: ۱۲۸۳۴۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

به گزارش راهبرد معاصر، در پی تصمیم مشترک ستاد کرونا و وزارت آموزش‌و‌پرورش مبنی بر بازگشایی مدارس از تاریخ ۱۴ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۱ امروز تعدادی از والدین معترض مقابل اداره کل آموزش و پرورش تجمع کرده اند.

والدین معترض با توجه به عدم توانایی دانش‌آموزان در محافظت از خود در برابر بیماری کرونا و نبود امکانات مکفی برای رعایت حداقل پروتکل‌های بهداشتی، به تعویق انداختن این تصمیم تا مهیا شدن شرایط اولیه برای حضور دانش‌آموزان در مدارس را خواستار شدند.

آن‌ها حضوری شدن سال تحصیلی، آن‌هم بدون برنامه قبلی و درست پس از پایان سفر‌های نوروزی را کاری غیراصولی دانسته و می‌گویند: نبود اطمینان از حد کفایت واکسیناسیون دانش‌آموزان، موجب نگرانی درخصوص حفظ سلامتی آن‌ها شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس با حضور در جمع خانواده‌های معترض به آن‌ها اطمینان داد که در ۸۵ درصد مدارس پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود.
عسکری تاکید کرد بازگشایی مدارس بر مبنای الزامات بهداشتی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه‌ریزی شده تا برای سلامت دانش‌آموزان مشکلی ایجاد نشود./صدا و سیما

مطالب مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
0
0
ازشما دروغگو تر نیست آن وقت میگویند چرا به ما اعتماد نمیکنید چرا مصاحبه ها راکامل پخش نکردید از کرونا مدارس صحبت شده با مستندات
فندق
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
0
0
نه به حضوری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
0
0
لطفاً مدارس مجازی کنید پسرم یه هفته رفت مدرسه مریض شد
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار