بازدید نمایندگان مجلس از مرزهای غربی-راهبرد معاصر

بازدید نمایندگان مجلس از مرزهای غربی

رئیس کارگروه مرزهای مجلس برنامه‌های بازدید میدانی اعضای این کارگروه از مرزهای غربی در آینده نزدیک را تشریح کرد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۵ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022 April 24
کد خبر: ۱۳۰۷۲۶

به گزارش راهبرد معاصر شهریار حیدری رئیس کارگروه مرزهای مجلس شورای اسلامی از بازدید اعضای این کارگروه از مرزهای شمال غرب(آذربایجان غربی)کردستان و کرمانشاه خبر داد.

وی با بیان اینکه بازدیدهای میدانی ار مرزهای غربی کشور پس از ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد، افزود: این بازدیدها در راستای بازدیدهای دوره‌ای کارگروه مرزها انجام می‌شود.
رئیس کارگروه مرزهای مجلس با اشاره به برنامه‌های بعدی کارگروه مرزهای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، اظهار کرد:، پس از بازدید ، از مرزهای غربی، بازدید میدانی از مرزهای شرقی و جنوب شرق نیز در دستورکار اعضای کاگروه قرار دارد.

حیدری با تاکید بر اینکه این بازدیدها در چارچوب بعد نظارتی نمایندگان و طبق بازدیدهای دوره‌ای اعضای کمیسیون امنیت ملی از مرزهای کشور انجام می‌شود، ادامه داد: در این بازدیدها شرایط مرزها ، وضعیت امنیتی استان‌های مرزی ، شرایط اقتصادی مرزنشینان بررسی و با مسئولان استانی نیز جلساتی را برگزار و گزارشات لازم استماع می‌شود.

حیدری تصریح کرد: پس از انجام بازدید میدانی از مرزها و استان‌های مرزی و برگزاری جلسات با مسئولان استانی، گزارشی از شرایط و وضعیت مرزها و استان‌های مرزی و شرایط مرزنشینان، تهیه و در اختیار کمیسیون و رئیس و هیئت رئیسه مجلس قرار می‌گیرد.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار