افزایش هزینه جرم برای مجرمین از الزامات برخورد با مخلان امنیت است-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

افزایش هزینه جرم برای مجرمین از الزامات برخورد با مخلان امنیت است

رئیس پلیس تهران بزرگ مقابله با ریشه اصلی تهدیدات امنیت اجتماعی را ضروری دانست و گفت: افزایش هزینه جرم برای مجرمین به خصوص خفت گیران و اشرار از الزامات برخورد با مخلان امنیت اجتماعی به شمار می رود.
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۷ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022 May 03
کد خبر: ۱۳۲۰۷۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره آخرین برنامه ها و اقدامات پلیس برای برخورد با اشرار مسلح و زورگیران اظهار داشت: پلیس به صورت مرتب و مستمر با اجرای طرح های امنیت اجتماعی، برخورد با اقسام مجرمین از جمله خفت گیران را به مرحله اجرا می گذارد.

 

وی در ادامه گفت: طرح های اقتدار و دیگر طرح‌ها که در جریان ماموریت های پلیس اجرا می شوند، نمونه ای از اقدامات پلیس برای مقابله با زور گیران و اشرار مسلح است.

 

رئیس پلیس تهران بزرگ تصریح کرد: درست است که این اقدامات مختصر است اما مشکل آنچنانی نیست؛ قطعاً برخورد و مقابله و همچنین جمع آوری و دستگیری مجرمین از برنامه های مستمر و عملیاتی پلیس است.

 

رحیمی مقابله با ریشه اصلی تهدیدات امنیت اجتماعی را ضروری دانست و افزود: افزایش هزینه جرم برای مجرمین به خصوص خفت گیران و اشرار مسلح از الزامات برخورد با مخلان امنیت اجتماعی به شمار می رود.

 

وی افزود: دستگیری خفت گیران و اشرار مسلح مشکل را حل نخواهد کرد و حتما باید زنجیره های دیگر این حلقه هم در کنار اقدامات پلیسی قرار بگیرند تا بتواند اثر خوبی را داشته باشد./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده