مرگ یک کارگر زن کارگاه شیرینی‌پزی در دستگاه همزن برقی در بابل+ عکس-راهبرد معاصر

مرگ یک کارگر زن کارگاه شیرینی‌پزی در دستگاه همزن برقی در بابل+ عکس

منابع کارگری از مرگ یک کارگر زن در یک کارگاه شیرینی‌پزی واقع در محدوده میدان کارگر شهر بابل به علت گیر کردن در دستگاه همزن برقی خبر دادند.
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۹ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022 May 09
کد خبر: ۱۳۲۷۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر، منابع کارگری گفتند: یک نفر از کارگران زن یک کارگاه شیرینی پزی واقع در محدوده میدان شهید کارگر شهر بابل، حوالی ساعت ۹ صبح روز گذشته به علت گیر کردن در دستگاه همزن برقی جان باخت.

وی افزود: علت این حادثه به‌طور دقیق مشخص نیست، اما همکاران این کارگر ۴۴ساله، می‌گویند: ابتدا بخشی از پوشش سر یا بدن او در دستگاه گیر کرد و به همین ترتیب وی نیز به قسمت کاسه دستگاه که حاوی خمیر شیرینی کشیده شد که از قرار معلوم دچار خفگی شده است.

طبق اظهارت وی؛ با حضور گروه‌های امدادی در محل حادثه بدن بی‌جان این کارگر زن از دستگاه جدا و تحویل نیروی انتظامی داده شد.

مرگ یک کارگر زن کارگاه شیرینی‌پزی در دستگاه همزن برقی در بابل+ تصاویر

گفتنی است؛ در حادثه‌ای مشابه که آبان ماه سال گذشته در کارخانه ریسندگی «نساجی کویرسمنان رخ داد، یک کارگر زن ۲۱ساله» به نام «مرضیه طاهریان» حین کار به علت گیر کردن مقنعه سرش در دستگاه رینگ ریسندگی و کشیده شدن سر به داخل دستگاه جان خود را از دست داد./ایلنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زن محجبه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
0
0
زن بیچاره ایرانی تو کارگاه هم باید با مقنعه و چاروغ کار کنه. دیگه تخصص بهداست کار هم نمیتونه به این قضیه حجاب ورود کنه. الان خون این خانم و آینده خانوادش به گردن کیه؟ طالبان؟
تحلیل های برگزیده