اجرا تمام فرایند رتبه بندی معلمان در قالب سامانه اینترنتی/ روند دو مرحله‌ای رتبه بندی-راهبرد معاصر

اجرا تمام فرایند رتبه بندی معلمان در قالب سامانه اینترنتی/ روند دو مرحله‌ای رتبه بندی

به گفته رییس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش تمام فرایند رتبه بندی معلمان در قالب سامانه ای اینترنتی است. او همچنین گفت:روند رتبه بندی در دو مرحله ی استقرار و ارتقاء خواهد بود.
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۳ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022 May 14
کد خبر: ۱۳۳۵۶۸
تعداد نظرات: ۵ نظر

به گزارش راهبرد معاصر بر اساس آخرین اخبار رتبه بندی معلمان عباس نجار در نشست روسای اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور در شیراز گفت: با تمام توان پیگیر حق و حقوق معلمان هستیم و در مسیر رتبه بندی، نسخه های متعدد نوشته شد که درآخر تایید شد.

رییس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش گفت: برای اولین بار در جمهوری اسلامی آئین نامه ای تحویل داده شد که نظر اکثر افراد ذی نفع گرفته و مشمولیت عام دارد.

رییس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش ضمن اشاره به عملیاتی شدن سندتحول بنیادین گفت: برای اولین بار در آئین نامه ای برای اجرایی شدن سندتحول بنیادین در هر بخش عملیاتی شدن راهکار را ارجاع می دادیم.

جار گفت: مسئولین ارزیابی عملکرد ادارات اموزش و پرورش برای بهتر و تسریع در اجرایی شدن رتبه بندی موثر هستند.

رییس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش گفت: معلم شایستگی های تخصصی و حرفه ای اش متفاوت است و طبیعتا با آزمون در این مقطع نمی توان ان را سنجید و به همین خاطر ما مخالف ازمون هستیم.

نجار ضمن اشاره به دایره شمول این طرح گفت: افرادی که صرفا رسالت خطیر تعلیم و تریت دانش آموز را در نظام تعلیم و تربیت رسمی و عمومی بر عهده دارند مانند آموزگار، دبیر، هنر آموز، مربی امور تربیتی، مشاور واحد آموزشی، مراقب سلامت، نیروهای توانبخشی مدارس استثنایی، مدیر و معاون واحد آموزشی و تربیتی و همچنین ۳ تبصره برای نیروهای اداری دیده شده است.

رییس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش گفت: روند رتبه بندی در دو مرحله ی استقرار و ارتقاء می باشد.

نجار گفت: تشخیص رتبه پنجگانه توسط هیئت های ممیزه بوده که در منطقه، استان و ستاد بر اساس هر جایگاه می باشد./فرهنگیان 24

مطالب مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عباس
Germany
۰۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
0
0
آقای نجار از هفته معلم عبور کردیم الان شایسته است دروغ بگویید!!؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
0
0
یعنی الان معلمی که ده ساله منتظر رتبه بندی بوده و سی سال خدمتش پر شده و بدتر آن چهار سال است استمرار خدمت داده تا از مزایای رتبه بندی فیض ببرد و بازنشسته نکرده خودش را ، یعنی چی که اول استقرار بعد ارتقا ؟؟؟؟ چرا سابقه بالا ها را درک نمیکنید که می‌توانستند خروج بزنند ولی سالهاست استمرار خدمت زدند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
0
0
از نظر وزیر آموزش پرورش رتبه زیر پانصد یا زیر هزار بدون سهمیه. نخبه نیستند فقط زیر پنجاه. آنهم در هر استان سه نفر میانگین زیر پنجاه داریم باید نخبگی درست تعریف شود دراموزش پرورش

به رتبه های کنکور سراسری زیر هزار که تمایل ورود داشتند به آموزش پرورش نخبه گفته شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
0
0
کسی که سی سال درس درس و ده سال منظر رتبه بندی بوده و باز رتبه بندی نشده و چهار سال استمرار خدمت داده تا رتبه بندی شامل او شود آیا خدا راضی است به دو مرحله کشیده شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
0
0
خواهشنا زیرش بنویس به غیرازنیروهای خدمتگزار؟؟؟چون این مملکت کارچهارنفرراداده به یه نفر باحقوق کلش امسال پنج تومان نمیشه؟؟واین است عدالت علی که ازش دم می زنند
تحلیل های برگزیده