کارزار اسرائیلی با حساب‌های جعلی فارسی‌زبان برای تبلیغ رضا پهلوی اراکی، عضو مجلس خبرگان رهبری: مسئولان نمی‌توانند در برابر کشف حجاب سکوت کنند و بگویند ما کاری نداریم، بدانند صبر مردم حدی دارد امیر ایرانی: دریای خزر جای مانور دیگران نیست ورود مجلس به ماجرای فوت دانش آموز زنجانی پس از تنبیه بدنی هیئت رئیسه جبهه اصلاحات ایران تغییر کرد البرز پنجشنبه‌ها تعطیل شد علت صدای انفجار مهیب در جاسک فرمانده کل سپاه: آمادگی کامل در جزایر، سواحل و دریا داریم؛ اگر حرکتی از دشمن سر بزند جواب محکمی دریافت می‌کند حقوق کارمندان و کارگران دوباره افزایش پیدا می‌کند؟ پزشکیان: برداشت بیش از حد آب‌های زیر زمینی موجب فرونشست زمین در تهران، اصفهان و بسیاری از شهر‌ها شده آیت‌الله مکارم شیرازی: آغاز اجرای قانون حجاب باید از ادارات دولتی باشد جزئیات تعطیلی پنجشنبه‌ها در تهران باهنر: اسنپ بک تحریم‌های فعلی را افزایش نمی‌دهد/ همه درآمد دولت صرف حقوق کارمندان می‌شود/ قانون حجاب اجباری در کشور لازم الاجرا نیست موافقت کمیسیون آموزش با کاهش سن ورود کودکان به مدرسه امیر نصیرزاده: آماده دفاع هستیم، اما جامعه نباید فریب عملیات روانی را بخورد

واردات خودرو نباید در اختیار خودروسازان قرار گیرد

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: واردات خودرو با هدف ایجاد رقابت در صنعت خودرو در کشور انجام می‌شود لذا نباید واردات آن در انحصار مسببان وضعیت موجود صنعت خودروسازی کشور قرار گیرد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۷ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022 May 16
کد خبر: ۱۳۳۸۲۶

به گزارش راهبرد معاصر، مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ ما در هر جایی که انحصار داشته باشیم شاهد افزایش قیمت و کاهش کیفیت کالاهای تولید شده هستیم.

 

وی افزود: با هدف حمایت از تولید داخل، واردات خودرو به کشور با محدودیت و ممنوعیت‌هایی در سال‌های قبل همراه بوده که این مسأله باعث ایجاد رانت برای خودروسازان ما شده است.

 

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: انحصار برای خودروسازان نه تنها باعث افزایش قیمت و کاهش کیفیت کالاهای تولید برای مصرف‌کنندگان می‌شود بلکه جلوی فعالیت تولیدکنندگان واقعی را نیز می‌گیرد.

 

یوسفی خاطرنشان کرد: بسیاری از کشورها در سایه بازار رقابتی امروز به جایگاه رفیعی در صنعت خودروسازی رسیده و خودروهای تولیدی‌شان به کشورهای دیگر صادر نیز می‌شود.

 

وی افزود: واردات خودرو به کشور با هدف ایجاد رقابت در صنعت خودرو در کشور انجام می‌شود لذا نباید واردات آن در انحصار مسببان وضعت موجود صنعت خودروسازی کشور قرار گیرد چرا که در این صورت نقض قرض صورت گرفته و ما باز شاهد انحصار خواهیم بود./ فارس

ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار