جهان بیش از همیشه به اطلاع‌رسانی صادقانه و صیانت از افکار عمومی نیاز دارد-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

جهان بیش از همیشه به اطلاع‌رسانی صادقانه و صیانت از افکار عمومی نیاز دارد

رئیس جمهور با تبریک روز جهانی روابط عمومی به همه فعالان دغدغه‌مند این عرصه، اظهار داشت: روابط عمومی‌ها و اصحاب ارتباطات، مشعل‌داران توسعه آگاهی و جهاد تبیین در جامعه هستند و از جایگاهی مهم در تحقق اقناع عمومی، برخوردارند.
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۵ - ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022 May 17
کد خبر: ۱۳۴۱۵۶

به گزارش راهبرد معاصر آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در جلسه شورای‌عالی فضای مجازی با اشاره به فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی گفت: جهان امروز بیش از همیشه به گردش آزاد اطلاعات، اطلاع‌رسانی صادقانه و صیانت فعالانه از افکار عمومی نیازمند است.

 

رئیس جمهور افزود: در روزگار تکثر فزاینده پیام‌های رسانه‌ای، پی‌ریزی ارتباط سالم و موثر با مردم و نخبگان دشوارتر از همیشه است و تحقق این مهم جز با بکارگیری روش‌ها و راهبردهای عالمانه در حوزه روابط عمومی امکان‌پذیر نیست.

 

رئیسی با تبریک روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات به همه فعالان دغدغه‌مند این عرصه، اظهار داشت: روابط عمومی‌ها و اصحاب ارتباطات، مشعل‌داران توسعه آگاهی و جهاد تبیین در جامعه به شمار می‌روند و به همین مناسبت، از جایگاهی مهم در تحقق اقناع عمومی که پیش شرط توفیق نظام حکمرانی در همه عرصه‌ها است، برخوردارند.

 

رئیس جمهور با بیان اینکه ارتباط مستمر با مردم خصوصاً در دولتی که داعیه عدالت‌محوری و مردمی بودن دارد، از اهمیتی بنیادین برخوردار است، اظهار داشت: تحقق این ارتباط مستمر در گروی توانمندی حرفه‌ای و ایفای نقش مسئولانه همه روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی در سراسر کشور است.

 

آیت‌الله رئیسی تصریح کرد: در روزهایی که مهم‌ترین نیاز کشور احیای امید و ترمیم سرمایه اجتماعی است، مسئولیت بسیار سنگینی بر دوش همه روابط عمومی‌ها قرار دارد و لذا از درگاه خداوند متعال برای یکایک فعالان و متخصصان این عرصه در ایفای این مسئولیت مهم آرزوی توفیق مسألت می‌کنم.

 

در این جلسه بررسی طرح الزامات و اقدامات کلان چهارساله دولت برای فضای مجازی در دستور قرار گرفت و با تصویب شورای‌عالی فضای مجازی مقرر شد رسیدگی به این موضوع به شورای معین واگذار شود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده